mijn armen zijn eruuggg dun (vergeleken de rest van mijn lichaam) heeft iem. tips ofzo om mijn armen dikker te maken/laten lijken
Aankomen he, mijn armen zijn ook dun heel vervelend heb voorderest geen tips voor je. Of misschien armspieren kweken?
Ik heb ook erg dunne armen, dus geen tips.
Je spieren trainen.
same here ’
Aankomen, maar dan word heel je lichaam dikker.
En anders je armspieren trainen.
Armspieren trainen en een beetje aankomen. Maar eigenlijk ben je wel gezegend met dunne armen, hoor.
Armspieren trainen inderdaad. Dat hoeft niet meteen in de sportschool, oefeningen met twee flesjes water zullen ook volstaan.
ik heb ook hele dunne armen, veel mensen zeggen er iets van
echt vervelend, ik kan er niks aan doen.
trainen.
Ik heb ook dunne armen, ze zien er best eng en lang uit haha. Ik heb wel eens een tijdje armspieroefeningen gedaan en het maakte wel een beetje verschil, maar ben nu nogal te lui om het nog te doen.
Is dat niet gewoon de bouw van je armen?
ik heb het ook, heel vervelend!
ik vind aankomen alleen geen optie aangezien je overal dan dikker wordt en vet toch altijd gaat zitten waar je het juist niét wil hebben.
wat ik meestal doe is gewoon wat armbanden aan zodat in ieder geval je polsen niet zo dun lijken, vaak scheelt dat al!
Ik heb het ook, ben bezig met aankomen en ze blijven dun.
Het kan je bouw zijn. Ik beweeg nauwelijks wat, maar ga als ik de eerste 7 kilo heb bereikt fysiotherapie volgen op school (cluster3school) en dan probeer ik ook spieren te kweken.
Mijn tip dus; het kan je bouw zijn, dus verwacht er niet te veel van. Als je verder niet te dun bent dus. Maar je kan het wel lichtelijk verhelpen door wat aan te komen dmv extra koolhydraten en eiwitten en dan je spieren te trainen.