Armbandjes verkopen, prijs/leuk?

Hee meiden!

Ik had een vraagje voor jullie!
Wat vinden jullie van deze armbandjes? Ze kunnen met meerdere bedels en in verschillende kleuren!
En hoeveel zouden jullie er voor willen betalen? 2,50/3 euro? Het zijn trouwens losse armbandjes!

Alvast bedankt!

Oeps sorry voor grote foto!

Zien er leuk uit! Maar zulke armbandjes bestel ik op Ebay :flushed: daar koop je eentje voor 1 dollar (omgerekend 75 eurocent)

Ik vind ze eerlijk gezegd een beetje simpel. Ik zou ze ook niet kopen. Sorry.

Haha! Is juist ook mijn bedoeling! Iedereen maakt al van die drukke armbandjes. Dus ik dacht ik maak lekker simpele haha!

Ik vind ze wel leuk op zich, maar bedoel je dan 3 euro per bandje? Want ik denk dat de meeste mensen dan eerder bij de primark of op ebay zullen kijken, waar het veel goedkoper is.

Gek misschien, maar in een setje van 3 armbandjes bijvoorbeeld zou ik ze eerder kopen, en dan 5 euro ofzo? Als je dan nog winst maakt tenminste…

Sommige zijn inderdaad duurder om te maken dan anderen…
Maar dat setje 3 voor 5 is wel een goed idee ja! Dankje! :slightly_smiling_face:

Ik zou eerlijk gezegd geen 5 euro betalen voor 3 van die armbandjes. Vind ze vrij simpel. Die koop je ook bij de claires.

ik vind ze echt superleuk ik denk dat ik er wel 2 euro voor zou betalen!!!

Ze zijn echt heel leuk, maar het nadeel is idd dat ze op andere plekken goedkoop te krijgen zijn…

ik zou afhankelijk van de grootte van de bedels en wat er allemaal aan/op zit, ongeveer 2 tot 3 euro betalen

Ik zou inderdaad alleen kopen voor 75 cent ofzo.

Leuke armbandjes zulk soort maak ik ook

Niet mijn smaak maar ze zijn wel schattig. Maar ik denk dat 2,50/3 per stuk wel teveel is, alleen al omdat ze op andere plekken veel goedkoper zijn.

Ik vind ze ook super schattig, maar sluit mij aan bij de rest. Ik heb het zelf ook een tijdje geprobeerd om sieraden zoals deze (met bedeltjes/kralen) via mijn webshop te verkopen. Je merkt helaas heel duidelijk dat mensen gewend zijn dit soort sieraden elders goedkoper te vinden.

Om er echt veel te verkopen moet je dan óf hele lage prijzen hanteren, óf je onderscheiden van de rest!

Wel heel veel succes gewenst met de verkoop :slightly_smiling_face: Ze zijn echt wel cute!

Ze zijn leuk! Vooral die 2e van links. Alleen kan ik ze ook zelf makkelijk maken.

Hoeveel betaal je voor de onderdelen.?

(Prijs onderdelen + werkuren) x 2 = ideale verkoopprijs :slightly_smiling_face:

Ik vind 3 euro per stuk wel een goede prijs hoor! Zie dit veel op marktjes en op Facebook voorbij komen van sieraden winkels. Daarbij is het ook handgemaakt, dus extra leuk. Misschien kan je wel een leuke deal doen als mensen er meer afnemen. 4 voor een tientje ofzo.