Op dit topic komen alle updates van mijn armbandjes ._. Het is gewoon om te laten zien, dus niet voor de verkoop. Tips geven mag, ik ben pas een beginner.
De armbandjes matchen ook goed bij mijn blauwe broekje en witte shirtje.
Op dit topic komen alle updates van mijn armbandjes ._. Het is gewoon om te laten zien, dus niet voor de verkoop. Tips geven mag, ik ben pas een beginner.
De armbandjes matchen ook goed bij mijn blauwe broekje en witte shirtje.
=
Ik heb de manier van werken hier vandaan → http://honestlywtf.com/diy/diy-macrame-bracelet/ Aangezien ik al die materialen niet had, heb ik er eigen aanvullingen en aanpassingen aangedaan
ik bedoel dit niet lullig, maar wat wil je hier precies mee? zijn ze te koop of wil je ze gewoon laten zien?
Leukk! Maar wat voor touw gebruik je hiervoor? ~kun je misschien ook een plaatje posten van het touw hihi
Het touw is nu op, haha. Het waren zegmaar restanten, ik weet niet hoe ze heten, sorry. Ik ga nu weer borduurdraad gebruiken .__.
Ik ga er binnenkort meer maken, en om telkens een nieuw forum aan te maken om iets te laten zien is niet handig, ik maak dus een soort algemeen ‘mijn armbanden topic’ zodat ik ze kan laten zien, om tips kan vragen etc.
Moet je ze ook nog even om doen
Dat was een oude foto haha, de nieuwe komt zo xd, hou het topic in de gaten xd
moooi!
maar sorry hoort dit niet in het diy topic?
Ik vind van niet, zo heb ik dadelijk alles van mij bij elkaar staan, anders staat alles door elkaar heen, en zo vind ik het overzichtelijker, ook voor mezelf hoor, haha.
Oow haha maakt niet uit hoor, ik ga morgen wel even langs een hobbywinkeltje , ik vind het ook echt hartstikke leuk om armbandjes te maken. Ik maak er dan meestal veel met kralen van die inie mini witte kralen en dan met hangertjes of met van die hele hele dunne touwtjes
maar de jouwe zijn echt leuk!
Misschien nog wat oefenen met die macrame? Dat de gaatjes overal even groot zijn, dat hij precies even breed is overal, enz
Ziet er leuk uit!
Het was ook mijn eerste keer, dus niet verwachten dat het gelijk goed gaat haha. Bij die witte ging het al beter .__.
haha, nu heb ik de neiging om ook een eigen topic voor mijn eigen dingen te openen maar ik doe het niet…
Dat zijn macramé bandjes (;
Ik ben vandaag nog even naar de hobbywinkel geweest om van dat touw te halen en heb ze gekocht Nu ik thuis ben, ben ik maar meteen begonnen om zo’n armbandje te maken
. Als die klaar is post ik zeker foto’s
Ja lijkt me leuk!