Armbandje met heiligen: nieuwe trend?!

Ik zie de laatste tijd echt heel veel mensen met een armbandje met Jezus en weet ik het allemaal erop. Zo eentje;

http://i48.tinypic.com/6xxjbo.jpg

Is dat een nieuwe trend… ?
Ik vind het namelijk niet heel mooi of zo…

Wat vinden jullie?

Daar lopen mensen al een tijdje mee hoor. Ik heb er al vier jaar eentje uit Mexico, doe hem alleen nooit om. Vind ze wel leuk, maar ik ben niet het sieraden type.

Ik zie ze inderdaad wel vaker tegenwoordig, ik vind 'm wel leuk (:

Is inderdaad echt een trend, best veel mensen hebben ze. Ik heb er zelf ook 2 haha, ik vind ze wel leuk. Ze zijn heel makkelijk te combineren vind ik.

Oh zou kunnen, het valt me alleen nu pas op dat heel veel mensen er eentje dragen

Eigenlijk vind ik het maar raar dat mensen dat zomaar dragen, net als een rozenkrans om je nek, maar ja, als je t leuk vind :’)

Ik heb er ooit zo één met de post gekregen ofzo?
Maar allang weg gegooit.

Ik vind ze echt heel mooi, maar ik wil ze zelf niet dragen omdat ik niet christelijk ben en met zo’n bandje voelt dat meteen zo.
Ja, dit is dom. Dat weet ik…misschien kan ik me er binnenkort overheen zetten :’).

Ik vind het niet echt mooi…

Vind ik helemaal niet dom, je gaat toch ook niet zomaar met een hoofddoekje rondlopen? (alhoewel me dat eigenlijk best wel leuk lijkt, voor affentoe)

Vind ik niet dom hoor! Dat vind ik net als met die leuke kettingen waar zn kruis met jezus aan hangt ik vind ze heel mooi maar draag ze niet ook om dezelfde reden.

Ja precies, ben ik mee eens

Je bedoelt een rozenkrans denk ik? Dat vind ik namelijk ook heel raar, dat mensen die ‘zomaar’ dragen. :stuck_out_tongue:

Oeh mensen zijn het met mij eens, ik dacht dat er niemand zo over zou denken.

Maar ik kreeg dus een major goed idee: Misschien dat ik wel zo’n armbandje ga kopen, en dan die plaatjes eraf mollen, en dan mooie plaatjes erop maken. Niet dat ik weet wat voor plaatjes ik erop zou kunnen maken…
Eigenlijk is het ook niet zo’n goed idee :’).

Ja die bedoel ik ja!

Leuk! Moet je hele dunne plaatjes nemen en dan met behangerslijm er overheen o.i.d.

Misschien ga ik dat ook doen :grin: - of is dat heel erg gejat? :stuck_out_tongue:

het is toch als er eentje afvalt heb je toch geluk of zo iets? :anguished:?

Ja mag niet, ik verzon het. En als je het toch doet zeg ik het tegen mama.

Nee grapje xD. Maar wat voor plaatjes zit jij aan te denken dan? Ik weet het echt niet…

haha hoe bedoel je? Zit aan die armbandjes ook nog iets bijgelovigs ofzo?

ik ken jouw mama toch niet. puh. :’)

Eerste wat in me opkwam was Disney. lol. Alice in Wonderland enzo. Maar dat is misschien niet heel toepasselijk :’)
‘HEE! Heb jij zo een christelijk armbandje? Neuh, das Alice in Wonderland…’ right.