Armbanden voor mensen met dunne polsen

Hi everyone!
Weten jullie misschien waar je armbanden (het liefst niet van die armbandjes met elastiekjes ofzo, maar bangles enz.) voor dunne polsen kan kopen? Via onlineshops is ook goed! Heb namelijk erg dunne polsen, omdat ik erg klein ben. Ik hou echt heel erg van sieraden en ik draag veel kettingen, maar ik zou ook heel graag eens leuke armbanden willen dragen.

Heb er ook problemen mee, die dingen zakken altijd af xD

dat wil ik ook wel graag weten, heb zelf ook hele dunne polsen.

Herkenbaar probleem, vreselijk vervelend.

Heb ik ook! Ik heb ook echt van die kleine dunne kinderpolsjes. Bij de H&M heb ik met succes wat armbanden gekocht die me goed passen, bij de Action (die ze verkopen met bosjes van 8 ofzo) en ik heb een mooie verstelbare armband (snap je wat ik bedoel?) gekocht bij de Claire’s dus die kan je zelf zo klein maken als je wilt.
Gewoon altijd alle armbanden aanpassen in de winkel en niet bij Primark kopen want daar zijn ze altijd zo groot.

Kun je ze niet gewoon ergens op de kinderafdeling krijgen?

upje, hetzelfde probleem :slightly_smiling_face:

kinderafdeling proberen inderdaad,
claire’s heeft er 1, h&m ook natuurlijk

Ik zou inderdaad de kinderafdeling proberen, ik heb verder geen ervaring er mee. Je vroeg om bangles enzo, maar anders van die bedelarmbandjes, met een slotje? Die kun je dan verstellen.

Ik heb dat ook!
En niet alleen dat ze gewoon te groot zijn, ik vind een ‘brede’ armband zeg maar ook echt niet mooi aan mijn polsen, haha. :stuck_out_tongue: Maar goed, ik heb dus geen idee… Ik heb een horloge van Esprit die ook een soort armband is, er hangen ook 4 bedeltjes aan… Maar daar heb ik vier ringetjes zeg maar vanaf laten halen, en nu moet ie nog in het derde ringetje…:stuck_out_tongue: Dus ik heb ook wel dunne polsen, haha.
Maar goed, helaas heb ik nog niks ontdekt…

H&M!

De H&M had inderdaad in ieder geval armbanden met maat xs/s.

Oh dan stel ik mijn vraag hier ook meteen,
weet iemand winkels waar je juist grote armbanden kan vinden?
H&M past me nóóit.

een vriendin van mij heeft dat probleem ook en koopt ze vaak bij de h&m omdat ze daar heel vaak maten hebben met bangles

Ik heb ook kindermaatjes.