armband voor crush.

hoihoi,

ik wil mijn crush een armband geven omdat ie op vakantie gaat.
het liefst bruin, en ook met een stukje waarin ik kan laten graveren!
maximaal 50 euro! kunnen jullie mij helpen? als ik niks kan vinden zit
ik te denken aan een josh armband!

Ik gaf mijn vriend eentje van Balden juweliers. Hij was 30 euro, maar niet bruin.
Wel laten graveren.

waar zit die juwelier? ik kan alleen in omgeving arnhem kijken haha!

gewoon de juwelier binnenlopen. ze hebben daar verschillende collecties en modellen er zal dan vast wel iets tussenzitten dat je leuk ivnd

Amsterdam, haha. :’)

Mag ik vragen waarom je je crush een armband geeft? Best wel een persoonlijk cadeautje, met name als je er iets in laat graveren. Zijn jullie goede vrienden?

ja klopt haha. maar ik heb al iets in gedachten stiekem. een donkerbruine armband en dan met een stuk zilver waarin ik iets kan graveren! ik heb op internet gekeken, maar kon het nergens vinden!

Waarom maken jullie het niet officieel joh! Jullie passen zo goed bij elkaar en hij sliep toch ook al bij je? (schattige dingen met jongens topic haha)

ehm, we hebben bijna iets… denk ik haha (:

haha, lief van je! sorry, stom van me maar hij moet het vragen (’:

upperdepup haha (’:

Je wilt een armband kopen ‘omdat hij op vakantie gaat’ ? haha
Maar ik snap je wel hoor (:

Ik denk dat je het beste wat juweliers binnen kunt lopen, en even uitleggen wat je zoekt. Dan weten zij wat ze voor jou kunnen doen.

Je wilt een armband kopen terwijl jullie nog niks hebben. Dat vind ik nogal dom, maar dat zal wel aan mij liggen.

het klinkt ook vast stom haha. maar we zijn superclose. we gedragen ons al zowat als stelletje! het moet alleen nog officieel gemaakt worden (’: maar ik wil dus echt graag een armband geven maar kan niet echt iets vinden!

Awwwh maak het dan officieel! Jongens vinden het ook leuk als jij wat initiatief toont!

En toen ging die in de vakantie ‘vreemd’ wat niet vreemdgaan is omdat jullie niks hebben. :’)

ifapped, hij heeft laatst gezegd dat ie sinds hij met mij bezig is, hij geen ander meisje wilt. hij heeft in de tijd dat we elkaar kennen niks meer met een meisje gedaan, en ik geloof hem! ik ken hem door en door! en ik maakte een grapje met dat hij vast wel een leuk meisje tegen komt in milaan. zegt ie: nee tuurlijk niet, jij bent niet te overtreffen! dus tsja (’:

peppermint, ehm dat snap ik haha. maar ik wil dat hij dat doet. ik wacht nog even af, en anders vraag ik het (:

^Die opmerking klopt wel hoor, heb ik ook een keer gehad. Daar moet je mee oppassen en enigszins afspraken overmaken, maar ja in mijn ogen heb je dan toch een relatie.

haha, ik snap je punt! wij hebben het erover gehad, zoals ik al zei wilt hij niks met andere meisjes doen omdat hij mij de leukste vindt en ik vertrouw hem daarin. maar we hebben nog niks, want hij zei ook zelf dat HIJ het wou vragen (’:

Geef hem een armband met daarbij de tekst dat je graag wilt dat hij je vriendje wordt en na de vakantie weer bij je terug komt;)