Arm konijntje...

Hey,
Ik had mijn konijn net op de keukentafel gezet, een meter of 3 van zijn hok vandaan.
Maar toen maakte hij een sprong over mijn schouder zo met zijn
hoofdje (geloof ik) op zijn kooi.
Nu huppelt hij niet meer maar loopt hij echter.
Ook maakt hij een soort van grommend, piepend geluid.
Heel zielig,
Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Hij beweegt met zijn hoofdje wel maar is wel best wel suffig.

Kan iemand mij helpen??

even een uurtje aankijken, als het niet beter wordt naar de dierenarts!

Anders bel je eventjes de dierenarts voor een afspraak.
Ik zou 't niet echt vertrouwen, kan ook gewoon dat hij geschrokken is ofzo.
Maar als hij redelijk hard er tegen aan kwam zou ik toch eventjes heen gaan.
Die weet er meer van!

meestal als geluid maken dan heeft die erg pijn
je moet kijken of echt wel goed gaat met je konijn anders naar de dierenarts

Bel de dierenarts en vertel hem wat er gebeurd is, dan kan hij je vertellen of je langs moet komen of dat je je geen zorgen moet maken.

Hmm ga even langs de dierenarts… niet om je bang te maken maar had dat ook eens met mijn hamstertje en die heeft daarna nog maar een weekje geleefd… Misschien dat ie iets gebroken of gekneusd heeft of zijn hoofdje hard gestoten heeft een een hersenschudding heeft aangezien je zegt dat hij met zijn hoofdje suffig beweegt… Succes!

Even naar de dierenarts gaan?

Dankjullie wel,
hij begint nu ook te knarsentanden
Dat kan een goed of een slecht teken zijn.
Ik bel de dierenarts wel eventjes!

Idd even de dierenarts bellen voor advies. Hopelijk valt alles mee :open_mouth:

Knarsetanden is vaak geen goed teken.

(al doet mijn konijn het als hij tegen me aan ligt en ik hem tussen zijn oortjes kriebel)

Snel de DA bellen!

Ik zou idd de dierenarts bellen. Konijnen hebben een gekke manier van pijn uiten, dat hij met zijn tanden knarst is dat mogelijk een van. Mss heeft hij iets gebroken? Probeer hem iig niet onnodig op te tillen want als hij echt wat heeft gebroken kan je het erger maken :confused:

DIERENARTS , je vermoed zelf al dat er iets niet goed is met het beestje .
Dus ik zou naar de dierenarts gaan , dat beestje heeft wss erg veel pijn aan de beschrijving te horen

Ja even naar de dierenarts gaan.Arm beestje!

Kan je langskomen bij de dierenarts?

Hoe is het nu met je konijntje! Hopelijk komt alles goed!

laat je nog even weten hoe het gegaan is?

Is het al wat beter?
Heb je hem iets te eten gegeven ook?
Even terug in z’n hokje zetten kan ook fijn voor het beestje zijn.

Toen mijn (domme) hamster van de tafel af viel, toen moest ik hem van (zus van mn oom, die dierenarts is) in een bak zetten en met water en wat voer en het donker maken voor hem. Hij had toen wel zijn neusje onder bloed, maar het is niet goed als ie piept!

^hoezo is je hamster dom. ik bedoel jij zet hem op een tafel, en laat hem er daarna aflopen, je weet toch zelf ook wel dat hamsters met hersenenen nog kleiner dan een pinda zelf niet kunnen voorzien dat ze dan misschien doodvallen.
En het konijn zou ik naar de dierenarts brengen, als je te lang wacht en hij heeft een inwendige bloeding gaat hij pijnlijk dood.