Ariana Grande's tweede album My Everything

:hugs:

Ariana heeft op 25 Augustus 2014 - die avond waren de MTV EMA鈥檚 - haar album uitgebracht. Ik was heel nieuwsgierig over hoe het zou zijn! De enigste nummers die ik er van kende waren Problem ft. Iggy Azalea en Break Free. Ik heb een tijdje terug de deluxe versie van het album besteld en alle nummers geluisterd. Echt z贸 mooi! :upside_down_face: Als ik zou moeten zeggen welke mijn favoriet is, dan zou ik dat niet weten. Dit zijn de nummers (de laatste drie horen alleen bij de deluxe versie):
[size=12pt]1. Intro
2. Problem ft. Iggy Azalea
3. One Last Time
4. Why Try
5. Break Free ft. Zedd
6. Best Mistake
7. Be My Baby ft. Cashmere Cat
8. Break Your Heart Right Back ft. Childish Gambino
9. Love Me Harder ft. The Weeknd
10. Just A Little Bit Of Your Heart
11. Hands On Me ft. A$AP Ferg
12. My Everything ft. Jessie J & Nicki Minaj
13. Bang Bang
14. Only 1
15. You Don鈥檛 Know Me

De intro duurt maar heel kort, maar is wel heel mooi. Ik zou willen dat ze daar een echt nummer van hebben gemaakt en niet alleen een korte introductie! Toen ik die intro voor het eerst hoorde was ik helemaal verbaasd over hoe kort ie was. Ik dacht: Huh? Was dat het nou?
Het tweede nummer, Problem, kennen we natuurlijk allemaal! Deze stond in de top tien van ons land. Wat ik leuk vind aan Problem is vooral dat Ari heeft samengewerkt met Iggy Azalea, naar mijn mening maakt zij het nummer helemaal af.
One Last Time is z贸贸贸 mooi! <3 Al helemaal als je de tekst begrijpt. Echt zo鈥檔 typisch Ariana nummer. En ik denk dat we allemaal wel weten over wie ze zingt鈥 :slightly_smiling_face:
Het nummer daarna, Why Try, heeft ook weer zo鈥檔 prachtige lyrics. Dat is alles wat ik er over heb te zeggen. Gewoon super.
Break Free kennen we ook allemaal wel. Hebben jullie de videoclip gezien? Echt hilarisch met dat ruimte-thema. Had ik eerlijk gezegd niet van Ariana verwacht.
Die daarna, Best Mistake, heeft ook weer zo鈥檔 mooie lyrics! Bij dit nummer komt haar stem op de een of andere manier heel mooi uit. Het stuk van Big Sean vindt wel iets te lang, waardoor het een beetje saai wordt.
En dan Be My Baby! Vrolijk liedje, die zing je automatisch mee!
Break Your Heart Right Back is ook onwijs leuk en gezellig en vrolijk en super en鈥
Van Love Me Harder kreeg ik vanaf de eerste zin al kippenvel! The Weeknd vult goed aan bij Ariana鈥檚 stem. Heel mooi!
Just A Little Bit Of Your Heart verbaasde me. Dit liedje is zo anders vergeleken met de rest van het album. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen, zo mooi is ie. Automatisch komen er dan allemaal herinneringen bij je op. And sometimes memories sneak out my eyes and roll down over my cheeks鈥
Hands On Me verbaasde me ook. Ik dacht: Is dit nou serieus Ariana鈥檚 nummer? Vooral de tekst verbaasde me鈥 Ik vind het niet erg bij haar passen. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
My Everything, daar is het album naar vernoemd! Ook gewoon een geweldig mooi nummer. En - alweer- mooie lyrics.
Bang Bang is ook geweldig. De samenwerking met Jessie J en Nicki Minaj verbaasde me wel een beetje. Waarom juist hun? Niet negatief bedoeld, hoor! Want ze hebben er een geweldig nummer van gemaakt.
Over de volgende, Only 1, heb ik niet zoveel te zeggen. Na alle geweldige nummers van het album vind ik deze een beetje 鈥済ewoontjes鈥. Maar wel leuk om naar te luisteren.
De allerlaatste alweer! You Don鈥檛 Know Me, is ook een leuk nummer, maar niet heel speciaal. Je hoort wel duidelijk die mooie uithalen en die prachtige stem van Ariana. Maar verder vind ik het nummer niet heel speciaal.
Wat vinden jullie van het album? Welk nummer is jullie favoriet?

Kisses. :kissing:

Dit kan ook in het Ariana Grande topic.

En jaaa ik ben verliefd op haar nieuwe album.

Btw my everything raakt me, zo mooi.

Maar eh ja slotje hierop alsjeblieft :")

Edit: Oh en my everything is niet feat Jessie J en Nicki Minaj, bang bang wel.

Algemene Ariana Grande topic.

Slotje!

http://forum.girlscene.nl/forum/celebs/ariana-grande-215602.0.html

:grinning_face_with_smiling_eyes:

en ja slotje

Hoeveel hits heeft Ariana eigenlijk gehad zonder dat er 鈥樷楩eat鈥欌 in de titel stond??

Hahaha, haar eerste album zingt zij wel bijna allemaal zelf.

is waarschijnlijk weer zo鈥檔 kerkkoor album

Nee deze is anders
En lol die eerste ook

Maar deze gaat meer de pop/R&B/rap kant op

Mods slotje alsjeblieft, er is al een Ariana topic. :slightly_smiling_face:

hahahaha held

HAHAHAHAHA IK STIK

Echt he ze heeft veel meer bereikt en ze verdient het

Hm weet je zullen we dit topic reporten
@irwin, Henk

Ariana en rap is toch een foutje hoop ik

:鈥)