argumenten waarom pvv een verrijking is voor nl

ik moet een discussie voor Nederlands houden, en dan moet ik vertellen waarom de pvv(wilders partij) een verrijking is voor onze samenleving.

alleen ik weet geen argumenten, dus misschien weten jullie wat!

ja dat vraag ik me eigenlijk ook af

Verplaatst naar school.
Kijk is in het wilders topic?

Hij verbreekt taboes door te zeggen wat hij wil.
Hij wil hoofddoekjes verbieden. (Is voor sommige mensen een verrijking, alleen daar moet je dan wel goede argumenten bij hebben…)

Hij stelt alles aan de kaak. Hij neemt niet dingen zo maar aan, hij is overal kritisch op.

Misschien kan je ook naar de partij standpunten te kijken. En probeer dan niet de focus te leggen op zijn standpunten omtrent de Islam, die kent inmiddels iedereen wel, maar kijk eens naar zijn andere standpunten. Daar zitten nog best goede punten bij.

• Het zet NL weer op de kaart
  • “Domme blondjes” hebben nu een voorbeeld om tegen op te kijken
  • Hij laat zien dat ook iemand die mavo heeft gedaan tot een politiek leider kan opklimmen
  • Dankzij hem heeft de vrijheid van meningsuiting overwonnen, en dat terwijl we dat al hadden! Dat is best een prestatie.
  • Hij heef laten zien dat een 15 minuten durend “Windows Movie Maker” amaturistisch filmpje evengoed internationaal kan doorbreken
  • Dankzij hem zijn we er eindelijk achtergekomen dat alle wereldproblemen kunnen worden opgelost door vrouwen die een hoofddoek willen dragen 1000 euries te laten betalen

… zoiets?

Daar moest ik even heel hard om lachen x]

Mijn oma is heel erge fan van geert wilders, maar volgens mij is dit typisch een geval van ‘misleidt door de goede dingen’
Als zij het over hem heeft zegt ze:
‘Ja, en niemand hier in dit land durft iets tegen buitenlanders te doen, die Geert wilders is de enige die daar de mond over durft open te trekken. Die andere zijn allemaal bang dat ze afgeschoten worden, maar Geert die durft teminste op te komen voor de echte Nederlandse mensen’

Maar zij weet volgens mij niet wat hij letterlijk zegt en verkeerd doet en ze gaat toch niet stemmen dusja :crazy_face: