Een vriendin en ik willen graag gaan snowboarden (;
Alleen nou zou zij misschien niet mogen omdat het te ‘‘gevaarlijk’’ zou zijn…
weeten jullie nog dingetjes om die moeder over te halen??
Please?? (A)
Een vriendin en ik willen graag gaan snowboarden (;
Alleen nou zou zij misschien niet mogen omdat het te ‘‘gevaarlijk’’ zou zijn…
weeten jullie nog dingetjes om die moeder over te halen??
Please?? (A)
Het is supertof
En er gebeurt over het algemeen echt niks.
Zeg dat je een helm op doet (sowieso wel zo veilig)
Zoek anders op google de ongelukkencijfers bij snowboarders op en vergelijk dat met skiers
een helm moet ze zeker op x’D anders mag ze zeker neit…
jah da is een goed idee ik zal ff kijke
Haha waarom wil je dat? Omdat snowboardende meisje heel erg cool zijn… Ja vond ik ook. Dus ik heb het gister gedaan, ben na een kwartier op mn stuitje gevallen en kon een half uur niet lopen. Nu weer wel, maar fietsen, gaan zitten en opstaan doen nog steeds tyfus veel zeer… Daarbij kan je het pas na een paar lessen en dan word het pas leuk.
Hoezo gevaarlijk? De straat over steken is al gevaarlijk.
Eens even zien:
-Je komt buiten
-Je beweegt
-Je leert nieuwe mensen kennen
En je begint heus niet met baanbrekende stunts, je moet zelfs eerst nog je ‘stance’ uitvogelen.
we gaan dan 6 dagen op les ofzo… en we willen eens iets anders probere… we kunnen allebei skiien… en snowboardende meisjes zijn cool
Ja, ik vind snowboardende meisjes ook nog steeds cool xD, als jullie dat toch allebei graag willen zie ik het probleem van die moeder niet… Dan loop je toch zelf dat risico, tuurlijk ga je vallen, maar daar ga je niet meteen dood aan toch? Als jullie dat er voor over hebben…
HET IS GEWELDIG!
Het is fantastisch. De eerste keer dat ik het deed brak ik na 3 dagen mijn pols en moest ik de rest van de week binnen zitten. Maar dat heeft me er gelukkig niet van weerhouden om het het jaar daarna weer te proberen.
Ik zou naast een helm ook polsbeschermers om doen. Dat is namelijk de meest voorkomende breuk bij snowboarders.
Dan kan er verder niet zo veel mis gaan denk ik zo.
Je kunt zelf kontbeschermers huren. Maar dat vind ik dan weer wat overdreven.
Dat hebben we er wel voor over en gelukkig ga je er niet direct dood aan x’D
ik heb gister een nieuw snowboard besteld
maar om eerlijk tezijn… argumtent zijn er niet voor het snowboarden denk ik…
want ja… Het KAN gevaarlijk zijn enzo…
maar het is maar hoe je zelf bent…
da is echt kut da je dan de hele tijd moet binne zitten…
ik denk da ze moet zegge dat het met polsbeschermers een stuk veiliger is voor je botjes…
er bestaan toch ook broeken met extra dikke plekken bij je kont en knieën… zodat je niet heel hard valt… of tenminste niet pijnlijk…
Er zijn alleen maar voordelen vind ik!
plus de lucht van de bergen is erg goed voor je!
als je gewoon op les gaat kan er niet zoveel gebeuren, ik heb altijd een helm bij.
maar een bescherming voor je rug en kont is ook zeker niet verkeerd.want die kan ECHT blauw worden! en goeie kleding doet ook veel.
Verder gewoon geen gekke dingen doen (bijv naar een zwarte/rode piste gaan) gelijk.