argumenten dat jongeren niet slecht bezig zijn?

Heyy… Ik moet minimaal 2 argumenten hebben dat jongeren niet slecht bezig zijn. Ik heb zo’n A4’tje meegekregen met een artikel/column of zo. Dat meisjes het doen voor een breezer en jongens die tot in de nacht spelletjes spelen en zo… en dat ze narcisten zijn. Nou ja, iig, ik kon dus helemaal niks bedenken @_@
Kan iemand helpen? T^T Of een onderwerp waarover ik het kan hebben of zo

up? :frowning_face:

Genoeg studerende studenten :grinning:?

de ‘‘jeugd van tegenwoordig’’ is een hokjesbenaming.
het word gebruikt voor jongeren die inderdaat anders gedragen dan dat ze dat in de jaren 60 bijvoorbeeld deden. vroeger was dat namelijk ook al zou dat ze een ‘‘jeugd van tegenwoordig’’ hadden.
maargoed, sommige jongeren laten zich beinvloeden door bijvoordbeeld de media (dat is een meervoudswoord he, dus niet medium is enkelvoud) en door andere leeftijds genoten. nouja.

geholpen?

thankiess, alleen dat ze beïnvloedt zijn door de media… is dat dan niet dat ze wél slecht bezig zijn? :stuck_out_tongue:

eigenlijk een soort van wel, maar je kan de media altijd de schuld geven:P… wij moesten ook zoiets doen had ik ook de invloed van de media gezegt en ook een discussie maar had uiteindelijk wel gelijk gekregen:P