Argan olie?

Ik hoorde vandaag van een meisje dat zij dit middeltje (marokkaanse arganolie) gebruikt voor het voorkomen van gespleten haarpunten en dat ze het gebruikt voor haar huid. Ze zei ook dat het erg goed is voor zelfs meerdere dingen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
En zo ja, waar kun je het het beste kopen?

Hm! Als je een goed antwoord krijgt laat het me weten!
Kan ik namelijk best gebruiken!

Dit is inderdaad goed voor gespleten je haar ik weet niet specifiek haarpunten, wij hebben het ook gehad, maar dat kwam van Marokko, dus heb je niks aan :stuck_out_tongue: Upje voor jou!
Waar heeft dat meisje het dan vandaan?

Ik heb wel eens een flesje in Essenza gevonden, maar dat was eerder voor de huid en bovendien erg duur voor dat kleine beetje… Dus dit topic ga ik even volgen :slightly_smiling_face:

Ik heb Weleda Argan Olie Massageolie.
Geen idee of dat veel verschilt

Oeh ik ga dit topic even volgen, heb zelf echt geen idee!

Ik gebruik de pure argan olie van de Tuinen, nu in de aanbieding voor 12,50, normaal is die 25 :slightly_smiling_face:

Mijn haar wordt er zachter van en het glanst meer. Of het voor je huid werkt weet ik niet want ik heb nooit problemen met mijn huid dus daar gebruik ik het niet voor.

@WonderStruck Ze zei dat ze het zelf gebruikte maar zo gauw niet waar ze het gekocht heeft. Je kunt het in ieder geval wel veel op internet bestellen zoals ik heb gezien, maar wil graag toch wel eerst informatie…

@Binkiee bedankt voor de tip! :slightly_smiling_face:

Doe wat op een wattenstaafje en breng die aan bij de wortels van je wimpers voordat je gaat slapen. Als je dit regelmatig doet en ook goed volhoudt, zal je merken dat je wimpers voller worden. :wink:

ik ben vandaag even naar de drogisterij en apotheek geweest, maar nergens hadden ze van het product gehoord. Ik heb het nu toch maar op internet besteld, en ga het maar even uitproberen! weet anders ook niet wat ik moet doen…

Ik gebruik bijna elke dag argan olie!
Ik had een tijdje geleden een proef versie van maroccan oil besteld (goddelijk wondermiddel). Nadat dat flesje op was heb ik een flesje argan olie gekocht op de markt en in arabische\marokkaanse winkeltjes helemaal niet duur 5 euro voor 150 ml. Het werkt erg goed ik vond maroccon oil wel beter maar die is achterlijk duur en de andere flesjes zijn een geweldig alternatief

Ik heb de olie, de spray, de shampoo… Het ruikt zoooo lekker, en het is ook nog eens supergoed voor je haar! Het gaat echt mooi glanzen!

En waar gekocht dan?

Ik gebruik het ook al jaren voor mijn huid. En ik vind het een super middeltje…
Ik gebruik de argan olie van plantil (huile d’argan heetie)Heb hem van brussel gekocht echt al ikwnie hoeveel jaar geleden…
Maar wil hem ook de variant die tuinen verkoopt eens proberen…

Ik heb het van de kapper. Ik merk eigenlijk niet zo veel verschil. Me haar is enorm droog en pluizig.

Oh, weet je nog in welke winkel je dat hebt gekocht?

Bij de kapper!

Oh nee sorry geen idee ik was toen echt 15 ofzo ahaha…maar als je de brabantstraat kent daar heb je ook veel van die buitenlandse winkeltjes misschien dat ze het daar ook verkopen

[b]Hey meiden!

Omdat er hier al een topic over is wou ik niet weer een nieuwe beginnen. Ik heb deze webiste gevonden: http://www.arganolie.eu/ nu verwijst deze naar, http://www.arganwinkel.nl/

Heeft iemand daar wel eens van besteld? Want meestal beweerd iedereen wel 100% Arganolie aan te bieden, maar dr liggen altijd wel addertjes onder het gras… Wat ik op hun website lees is verder allemaal heel positief. [/b]

up…