Arctic monkeys concert 10/11 - Hoe?

Ik wil echt super mega graag naar het concert van hun toe.
En ik heb het nog niet aan mijn ouders gevraagt,maar ze vinden concerten opzich geen probleem want zelf houden ze er ook van.
maar nu het probleem, 1 ik heb geen een vriendin die ooit van ze gehoort heeft of dit soort muziek luistert (what a shame)en naar concerten/festivals gaat & met mijn ma gaan lijkt me niet echt een optie. 2 hoe moet ik dit aan mijn ouders vragen,als ze er nog nooit van gehoort hebben ? en hoe doen jullie dat eigenlijk,gaan jullie alleen of met vrienden? tell me.

ik wéet dat er al een concerten topic is,maar daar is al tijden niet op gereageerd. dus ik dacht ik maar maar gewoon een nieuwe aan anders krijg ik geen antwoord.

up

als je echt niemand kent die hun muziek goed vind (idd what a shame! ;p) dan zou ik toch met mijn moeder gaan hoor ^^ zolang je ze ziet en je hebt plezier is het toch goed? ik vraag het gewoon ; oh mama mag ik naar … concert/festival gaan? meestal vragen ze info waar het ligt enzo… dus gewoon vragen. Daar bestaat niet echt een techniek voor volgens mij :’)

ik sleep meestal m’n zusje mee, die heeft wel dezelfde muzieksmaak maar luistert niet de bands die ik luister. als het onder de 10 euro is wil ze vaak wel.

en anders ga ik alleen, of met m’n pa, die vind het soms ook wel leuk om mee te gaan.

heb je echt helemaal niemand die die muziek luistert? misschien zijn er wel mensen waarvan je het niet eens weet? en neem anders gewoon je ma mee, boeiend! ;]

woehoe, ik ga misschien ook! (:
ik heb een vriendin en broer die fan zijn, dus we gaan miss met zn allen.
broer = meteen vervoer (; hehe.

zoek in de buurt of iemand ze kent en miss mee zou willen, op hyves, hier op girlscene, waar dan ook.

oh, of laat even wat horen aan je vriendinnen/ouders en show een foto van Alex, dan zijn ze meteen verkocht, toch? xD

haha inderdaad! iig bedankt voor je reactie ! al ziet alex er nu wel ietsje minder uit naar mijn mening met dit kapsel,maarja ;p

ik heb geen idee, dus upje voor jou.

mijn hart ging sneller kloppen toen ik de titel van dit topic zag ;p

heb de info al maar misschien kan een groep van girlscene gaan en kunnen we meeten en samen naar het concert gaan dat is ook wel vet.

ja zijn haar is niet meer mooi.

als ik niemand heb die mee wil ga ik altijd alleen :’)
en gewoon aan je ouders vragen of je er naartoe mag en als ze vragen wat voor muziek het is ofzo gewoon wat laten horen?

Ik heb ze zaterdag live op pukkelpop gezien. eerst anderhalf uur op de grond zitten wachten. Maar ze kwamen echt zo op alsof ze er helemaal geen zin in hadden ze hadden ook helemaal geen interactie met het publiek zelfs niet tijdens hun hits. Was echt jammer dat ze tegenvielen. En alex moet zn haar knippen hahah

Alsnog zou ik wel naar hun concert willen mischien is idd wel leuk om met een groep van girlscene te gaan ik ken ook niemand die met me mee wilt.

oke,thanks voor jullie reactie :] ik heb het gister aan mijn ouders gevraagt en ze vonden het prima en leuk. & ik had nog aan een vriendin gevraagt ze kende ze niet maar vond het wel leuke muziek dus die wilt mee : D
en inderdaad,ik had ze op tv gezien van lowlands,dat ze inderdaad niets met het publiek doen & op het laatst liep hij (alex)gewoon weg terwijl de muziek nog bezig was.hij lijkt wel depri ofzo ;p maarja,hopen dat het dan niet zo is want ik ga zaterdag de kaartjes kopen!

Jaa idd net of ie depressief is. Op pukkelpop liep ook halverwege het liedje weg. Het enige wat hij het hele concert van 1 uur en 15 minuten heeft gezecht was.
Thankyou en daarna goodbye. was echt jammer maarja hoop dat ze in november wat vrolijker zijn (:

Precies. Ik heb ook zolang zitten wachten, kwam hij daar op, níks gezegd, alleen de titels van de nummers en thank you. Ze waren wel goed, maar hee, een béétje met het publiek spelen kan nooit kwaad.

maareh, dat hij zo vreemd deed was vast ook door zijn hoge stonedheidsfactor.

-

ja dat denk ik ook haha. en inderdaad,een béetje met het publiek doen is gewoon leuk,als hij de hele tijd naar beneden kijkt is ook een beetje… :face_with_raised_eyebrow:
maarja ik zal wel zien hoe het gaan in november,ben iig al blij dat ik ga :slight_smile:

Als geen van mijn vrienden meewil, dan gaat mijn ma mee.
Bijvoorbeeld naar Nailpin of een punknight ergens.