Architectuur van geur en tastzin

Hey!

Voor school heb ik deze periode een titel moeten uitkiezen van een krantenkop en daar moet ik een tekening bij maken. Dat wordt mijn eindwerkstuk van deze periode.

Ik dacht zelf aan verschillende stijlen architectuur (de stijl van gaudi vind ik iets hebben) om daarin vervolgens een soort grijpende tastende plant door te laten kronkelen. Dat stelt dan de tastzin voor. Mijn tekendocent zei dat dit een goed idee was, dus ik wilde hiermee verder werken.

Momenteel ben ik bezig met schetsen en ik wil aan het eind van deze vakantie de schetsen af hebben zodat ik direct na de vakantie aan de slag kan met mijn eindwerkstuk.

Is het een goed idee om het zo te tekenen dat je het vanuit een persoon zijn ogen ziet? Dat je tegen de gebouwen op kijkt en af en toe zo’n arm over straat en om gebouwen ziet kronkelen?

De bedoeling van dit topic is misschien een beetje vaag. Ik heb dit topic geopend om bepaalde vragen waarmee ik kom te zitten te kunnen vragen aan jullie en misschien antwoord te kunnen ontvangen omdat ik momenteel mijn tekendocent niet om mij heen heb. haha