Archhh, ik ben zo stom!

Ik heb dus een superleuke jongen laten lopen, terwijl hij mij leuk vond. :hammer: Toendertijd, nadat we paar keer hadden afgesproken, had ik tegen 'm gezegd dat ik niet meer wilde afspreken. Ik zat toen een tijdje niet zo lekker in mijn vel en koos voor tijd voor mezelf. Steeds als ik hem nu zie lopen en met hem praat, denk ik ‘Goh, wat ben ik stom geweest’. Ik heb sinds kort weer contact gezocht met 'm op Whatsapp. Heb hem wat flirtberichtjes gestuurd, maar hij reageert best terughoudend. Ik ben nu dus bang om te vertellen waarom ik hem destijds heb afgeketst. Ik ben ook bang dat wanneer ik hem eerlijk alles vertel, hij negatief gaat reageren en ik heb geen zin om me fucked te voelen. Tips zijn zeer welkom!

hmmm waarschijnlijk voelt die jongen zich echt gekwetst… in zijn ogen lijkt het wel alsof je hem hebt afgewezen… je kan hem ofwel alles eerlijk vertellen, over hoe je je voelde en dat het niet aan hem lag of je kan hem uit je hoofd zetten en proberen verder te gaan

Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je je in die tijd niet zo goed voelde. En alles eerlijk uit leggen. Dan weet hij ook waarom je hem afwees en dat het dus niet aan hem ligt. Ik denk niet dat hij dan negatief zal reageren.

Ja, ik heb hem toendertijd ook niet uitgelegd waarom ik niet meer wilde afspreken. Zo stom van mezelf. En ik weet het, ik moet het hem gewoon eerlijk gaan vertellen… Maar ik vind 't zo eng… En ben bang dat ik gekwetst wordt. Pffffff. :dry:

Ik denk dat hij op dit moment meer gekwetst is! Doe het gewoon! Ik weet zeker dat hij je niet zal kwetsen als je het gewoon vertelt aan hem. Dat zal hij vast waarderen.

Je kan toch eerlijk vertellen waarom je het toen destijds niet wou?? Ik denk niet dat hij daar raar op zal reageren.
Hij is nu afstandelijk omdat je hem destijds hebt afgewezen… als je er nu wat van wilt maken, zul jij de eerste stap moeten zetten.
Laat hem niet voor de tweede keer lopen.

Dit. Ookal is hij niet meer geïnteresseerd in iets meer, het is best een mooi gebaar om de waarheid te vertellen. Ik denk niet dat hij je daarmee gaat kwetsen! Integendeel. Het is goed om te weten wat de reden was, hij zal het appreciëren dat je open met hem bent :slightly_smiling_face:

Vertel gewoon de waarheid aan hem waarom je niet wou afspreken want nu denkt hij misschien dat het aan zichzelf lag. Misschien is hij dan minder terughoudend.