Arafat Sjaaltjes; kan dat nog?

Toen ik net terug was van een lange vakantie, zat ik na te denken of arafat sjaaltjes nog wel kan, maar ik weet het niet. Wat vinden jullie?

Alles kan. Draag wat je wilt dragen!

ik vind ze niet leuk, maar als jij ze leuk vindt moet je ze natuurlijk gewoon dragen.

waarom zou het niet kunnen ?

Sommige mensen lopen graag in de mode rond :stuck_out_tongue:

Ik weet niet of ze in de mode ofzo zijn, maar als je ze leuk vindt, prima.

Als jij dat leuk vind, gewoon dragen.

Zou het zelf niet meer doen, maar je ziet er nog wel mensen mee dus waarom niet :wink:

zo denk ik dus ook (:

het wil heus niet zeggen dat als iets vorig jaar in was
dat het nu nooit meer kan. als jij het leuk vind. lekker doen meid
wie weet blaas je de trend weer een nieuw leven in

Trendneuker

Draag gewoon wat je leuk vindt, zelf heb ik die sjaaltjes nooit mooi gevonden, ik vind ze nogal achterlijk.

ik heb volgens mij ook nog een arafat sjaal… ik ga er gewoon een andere vorm van maken, dus niet meer zo dragen zoals iedereen het doet, maar iets anders. dan vind ik het nog wel kunnen x]

Neeee, die dingen zijn echt 2006. Ik snap niet dat mensen zeggen “alles kan”, als ik mensen met Crocs zie of een lelijk trainingspak in het openbaar denk ik dat echt niet hoor, of mensen met veel te strakke kleding waar hun vetrollen uit hangen.

Het is leuk om trends te volgen, die pas je aan aan je eigen style en zo breid je je kledingkast uit, als er niks mis mee is om te dragen wat je wil, wat is er dan zo erg aan om trends te volgen?

Zeker doen.

Haha, trendneuker :grinning_face_with_smiling_eyes:
maare, misschien zoals naomiPUREEE zegt, op een ander manier dragen.

ik vind dat ze nooit hebben ‘gekunt’.