arafat sjaal

heeey meiden :slightly_smiling_face:
ik heb een vraag, ik wil al heel lang zo’n arafatsjaal alleen waar kan ik die vinden in Alkmaar ? alvast bedankt !

xxxxx

haha ik woon ook in alkmaar ;d

op de markt op zaterdag in de stad :stuck_out_tongue: of misschien woensdag bij de mare…

Ik zoek er ook een in Amersfoort. sommige mensen zeggen dat je ze bij de Claires kan kopen maar heb ze daar nog niet gezien… :stuck_out_tongue:

wij hebben geen claires in alkmaar geloof ik. maar ik weet niet waar in alkmaar je woont, maar in de mare bij de boer hebben ze hem ook misschien ( ik weet niet zeker! ) zit naast de hema.

Okee, ik zal wel ff by de boer kyken :wink: ik had daar nog helemaal niet aan gedacht, maar daar zullen ze m vast wel hebben (hoop ik !) & anders kyk ik wel op de markt ofzo :wink:

xxxxx

Een Alto winkeltje, daar heb ik de mijne vandaan.

Op de markt en bij alternatieve winkeltjes, daar vind je ze meestal wel.

Eeh, wat is dat precies ? Een arafat-sjaal ? :anguished:?

Die met die Ruitjes??, Die zag ik bij de H&M in Rotterdam (In de V&D) in het paars met zwart en wit en zwart

Dat is geen arafat sjaal. Een arafat sjaal heeft een ander motief.
Ik heb zelf die sjaal van h&m :grinning:

Weer zo iets waarbij je een jaar geleden nog “anders” werd gevonden, en nu loopt iedereen ermee. Tegen zulke trends kan ik echt niet! Endan vind ik de ethnishe sjalen van Balenciaga toch leuker!

Markt, London ( die winkel), gothica

Ik zag m vorige week nog op de markt! :grinning: (In Alkmaar ja, ik woon er ook :wink:)

Mijn moeder had er nog 2 van vroeger, heeft ze toen een keer gekregen…
Handig :grinning:

Ik heb 2 etnische ( Oke best nutteloze post dus… ) weg van de pieces-> Only/Veromoda.

Hee, nou ik zou het niet weten maar ik woon dus ookal in Alkmaar, hoe heten jullie Alkmaarders dan misschien ken ik jullie :angel:

Bij de London of Lucky. Ik weet niet of ze die daar hebben maar in Zwolle zijn dat de meest bekende alto winkels. (Al is de Lucky nu weg, vet balen trouwens…)

Ik heb wel zo’n sjaaltje die waren vorig jaar ook hip. Maar toen waren ze Zwart met wit en grijs ofzo toch ? Nu zijn ze in allemaal verschillende kleuren. ik had die bij de H&M (Leeuwarden). een zwarte. ik wil dr nog een paarse en nog een paar x’D

ach ja, met zulke trends gaat het altijd zo

nu rock etc in is, baal ik er echt vandat iedereen ineens mijn muziek luisterd, mijn kleren draagt…

ik vind het nog steeds vreselijk als ik van die huppelkutjes hoor praten over tokio hotel omdat die zo hip zijn…

komop, als je écht tokio hotel fan bent, is dat niet sinds through the monsoon

heh, dat moest er fe uit!

en die sjaals, zijn suupervet, en idd bij london en de markt…=)

ik word het helemaal spuugzat dat iedereen met die sjaals loopt terwijl ze toch bij de alto’s begonnen zijn en dan als mensen er mee lopen voor dat de huppelkudde ermee loopt zijn ze ; alto emo gothic weet ik veel wat.
ik haat huppelkuddes