Arabisch leren

Hallooo,

Ik wil heel graag arabisch leren en als t zou kunnen via de computer weet er iemand een gratis site waar ik mn arabisch kan bijspijkeren?
Ik hoop dat dit genoeg info is zo niet…vertel t dan!

xxxx

up?!

Heey,
Ik leer ook Arabisch. Je hebt verschillende handige sites, maar eentje die ik wel heel leuk vind is de youtube-channel ‘learnarabicwithmaha’. Zij komt zelf uit Israel en spreekt heel veel talen. Ze werkt ook echt als lerares Arabisch. In eerste filmpjes legt ze een paar woordjes uit, ze heeft ook filmpjes over groeten in het Arabisch, een schrijf-tutorial en thema-filmpjes waar ze steeds een bepaald thema doet (zoals dieren, spullen in huis, feestdagen). Ik heb er veel van geleerd.

ik spreek mijn hele leven al arabisch, althans Egyptisch-arabisch^^
hier heb je niks aan

Up!

He, ik spreek ook Egyptisch-Arabisch! Toevallig :]

Hihi ik kan ook arabisch, but sorry ik zou het niet weten

Okee
nouja ik kan wel gewoon marokkaans spreken,maar ik kan geen arabisch lezen…en dat is opzich best wel zonde, dus wil ik het graag leren…is ook handig voor later!
Maar ik ga even kijken op die youtubechannel!!

Dankjewel!

Marokkaans is toch geen taal? Je hebt Berbers, Arabisch en hun dialecten.

haha,
wij heersen =]

Oh, als je echt al basiskennis hebt, is die youtube-channel een beetje overbodig;) Dat is echt voor beginners. Maar ik had eerder al een site gevonden waar je Egyptisch Arabisch kon leren. Het was inclusief luistermateriaal. Ik zal het is voor je opzoeken.

Bij ons in de stad kan je lessen nemen in het weekend voor een paar uurs…

'- Hallootjes =)

Ik ben ook Marokkaans (ben berbers). Maar ik leer Arabisch in de moskee, schrijven en lezen. Misschien dat er bij jou in de buurt dat ook wordt gegeven?

Nice :grinning:
Succes! Kan je helaas niet helpen ^^

Arabisch is echt heel mooi! Ik hou vooral van Klassiek Arabisch!! :grinning:

Ik kan Arabisch lezen, ookal begrijp ik niet wat ik lees.
Kan je niet verder helpen denk ik, up!