apps voor de HTC Wildfire

Ik heb sinds een week een HTC Wildfire (kreeg ik bij mn abonnement) en ik word gek van dat touchscreen gedoe :stuck_out_tongue: maargoed daar gaat dit bericht niet over.
Ik vroeg me af of iemand ook deze telefoon heeft en weet welke spelletjes / apps leuk zijn om te downloaden? (in dit geval heeft google weinig zin, ik wil de mening van meisjes :stuck_out_tongue: )

xxx

up

upje voor jou :grinning:

Oh ik heb hem ook haha :’).
Pingchat sowieso, en Twitter, ik heb Music Player want ik vind die standaard HTC muziek app zeer kut, Talking Parrot is leuk :3. Hamster Climb is ook een leuk spelletje haha! Drop, Abduction, Ebuddy, ActionSwing, allemaal leuke spelletjes hihi.

Vind je het geen fijne mobiel dan?

hihi thnx nadia ^^

@ MELOVESYOU: dankje :grinning: wat is talking parrots? klinkt grappig ^^ jawel ik vind het een fijne telefoon, heel gaaf, maar ik had al heel lang een nokia met gewone toetsen enzo dus dit is heel erg wennen :stuck_out_tongue: ik kan niet meer smsen op de fiets want dan word ik aangereden en ik sms mega langzaam… en ik ben bang dat ik de touchscreen vermoord door krassen oid. :stuck_out_tongue:

Ik heb Watchdog Lite omdat ik anders vergeet dat ik sommige Apps nog op de achtergrond heb openstaan, die dan heel veel energie vreten.

Verder natuurlijk de standaard Apps zoals Facebook, Pingchat en Hyves.

Spelletjes: Jewels (Bejeweled), Abdunction (soort DoodleJump) Bubble Blast 2 (wel een beetje sloom soms maar wel heel verslavend!)

Soundhound of Shazam, voor als je niet weet hoe een liedje heet.
Evernote om notities te maken en op te slaan
Google Goggles, misschien niet echt nodig maar wel heel leuk! Je kunt bijvoorbeeld een schilderij fotograferen, of een CD en dan weet hij welke het is. Hij kan ook sudoku’s oplossen!
Verder heb ik nog FML, Urbandictionary en Advanced Weird Facts voor als ik me verveel. En dan nog handige apps, Nu.nl en NS reisplanner. Oh, en easy uninstaller omdat het altijd zo’n gedoe is om apps te verwijderen.

Ik ga dit topic in de gaten houden, ik ben altijd wel op zoek naar nieuwe apps!

Haha toadette, ik heb daar Task Killer Lite voor :’).

OH FML heb ik ook eigenlijk hihi!
Talking parrot is een app, dan zie je een papegaai, die neemt op als je tegen hem praat en maakt er dan een heel grappig stemmetje van :’). Echt hilarisch onder de les!

En dat ken ik wel, ik heb hem al een paar maanden maar ik moet er ook nog steeds zo aan wennen… Smsen is zo onhandig bij deze, het laden van berichtjes duurt ook superlang, bij jou ook?

^ nee smsjes laden zich redelijk snel bij mij (maar wel wat langzamen dan mn oude tel moet ik zeggen).

maar ehm (A) waar/hoe download je apps eigenlijk? xD omg ik ben echt een noob maar ik weet niets van moderne technologie (laptop lukt me nog net, maar dit? ) moet ik via een internetsite op de telefoon dat downloaden ofzo?

ja ik ben echt zo’n noob

up ^^

Je moet gewoon ff uitproberen, ik heb HTCHero, en heb gewoon heel veel gedownload en ook heel veel verwijdert. En het verschilt ook per htc telefoon wat je kunt downloaden.

Ik heb dan wel een desire, maar volgens mij kunnen ze ook op de wildfire: bubble blast II, Untangle Me, Mahjong, jewels, National Flag Quiz

Oh, en als je naar alle applicaties gaat, staat er bij de ‘M’ Market en daarvandaan kan je downloaden.

Moet je wel eerst een Google account maken (via je telefoon), dat vind ik wel stom :’)

ik heb wat dingen gedownload via androidzoom (op androidmarket lukte het niet) en ik heb:
sudoku, angry birds :grinning: haha, paint, abduction, same, molemolemole, en the moron test :stuck_out_tongue: wel allemaal gratis natuurlijk.
Abduction is leuk :grin: met die koeien.

ik heb geen internet apps gedownload, want ik heb allee Wifi (geen onbeperkt internet ofzo dus) en ik ben bang dat mijn tel anders vaker contact maakt met internet,dus dat het mij geld gaat kosten.

Maargoed die spelletjes zijn echt goed sog materiaal :stuck_out_tongue: (=studie ontwijkend gedrag) hehe niet zo goed tijdens de tentamens maarja.

Iemand die denkt: ik heb eenspelletje en die is zooo gaaf dat jij die ook moet downloaden :relieved: ??

even een remindertje voor dit topic.

up :thinking:

Hihi nou Angry Birds is wel een musthave :3

Ik kijk ook vee lopd e Facebook app en de Twitter app. Layar is ook leuk, maar ik geloof dat die bij Androids er standaard op zit en de Spits. Ik heb nog geen leuke gratis weerbericht app gevonden.

Me broer heeft hem ook, geen idee hoe die apps heten.
Maar hij heeft ook dat je een km stand hebt, hoe hard je loopt enzo, ook wel grappig.

En natuurlijk Whats app! Gratis smsjes! :3

• eBuddy
  • eBuddy xms
  • Free music download
  • Teeter
  • Photoshop express
  • Pingchat
  • Angry birds
  • Unblock me
  • Whats app
  • PapiJump
  • 2 Spelers reactor