apps en pingen op de diva?

pingen kan alleen met blackberry en iPhone?

neehoor pingen kan met elke telefoon;)je moet er alleen internet verbinding voor hebben en palringo downloade van samsung maar dat weet ik wel snap alleen niet hoe dat progamma werkt:)

Nee, palringo is een compleet ander programma.
Met palringo kun je wel gratis berichten sturen naar iemand die zelf ook palringo heeft, maar niet naar iemand pingen.

Pingen kan alleen met BB en iPhone, niet voor iedere mobiel met internet.

(er staat op internet dat je kan pingen met palringo)staat in die link hier bove vreemd gaat alleen cia dat progammatje maar is het zelfe als pingen.

maargoed maakt niet uit verder:P

Je kunt niet pingen met palringo xD Je kunt pingen met ping en berichten sturen binnen palringo, dus het is vergelijkbaar maar niet hetzelfde. Berichten kunnen verstuurd worden binnen Ping en berichten kunnen verstuurd worden binnen palringo.

Ik probeer niet de slimmerd uit te hangen of zo, maar je vroeg om hoe het moest :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je kunt een gratis bericht sturen binnen Palringo (de app) naar een vriendin die ook een Palringo account heeft én de app. Dan moet je dus beiden een account hebben en de app, dan kun je gratis sms’en.
Pingen kan alleen binnen Ping. Dit zijn 2 programma’s, maar de werking is op zich hetzelfde.

Ik hoop dat je het snapt.

volgens mij kun je alleen pingen met blackberry toch?

Mijn zus heeft ook de diva, maar kan dus echt niet pingen.
En waarom komt er na die twitter hype ineens een ping hype -.-
Ben blij dat ik daar niet aan mee doe (:
Maar goed, daar heb je niks aan.
Zover ik weet kan het alleen met Blackberry en geloof ook iPhone.

@ LOVESOME idd eerst twitter nu ping, ik heb wel een blackberry maar ping dus echt nooit. vind het nou niet echt bijzonder, als ik iemand nodig heb sms/bel ik wel. twitter vind ik nog doellozer (:

snap het wel
alleen op internet staat het wel onder pingen dat bedoelde ik te zegge:P
geloof je wel:P
want met pingen krijg je een melding en met palringo alleen als je het aan heb staaan geloof ik!

wat is een goede msn app