apps en pingen op de diva?

Ik heb de Diva nu zinds een week en ik begreep dat er op gepingt kan worden alleen geen idee hoe(heb wel palringo op mijn mobiel maar snap er niets van)
ook vroeg ik me af hoe ik apps erop kan zetten gewoon het icoontje waardoor ik gelijk naar de site ga en kan gaan downloaden!

ook heb ik ergens gelezen dat je bv je hotmail account kan linken zodat zodra je een email krijg je een melding krijgt weet iemand hoe dit allemaal moet?

Ik hoop dat iemand dit weet vind het wel leuk om te kunnen pingen en msnen enzo!
en natuurlijk ook leuke gratis apps downloaden.

als ik op google zoek kan ik niets vinden voor de diva echt vervelend!

alvast bedankt!

(ik sluit het topic zodra ik het allemaal weet!)

Palringo is een programma om mee te pingen denk ik naar anderen met palringo en is beschikbaar voor blackberr, ipod touch enz. Misschien kan je kijken of er youtube filmpjes erover zijn.

Ik vond nog wel dit: http://www.samsung-ping.nl/

http://www.allaboutphones…or-het-brede-publiek.html

Er bestaat ook whatsapp (google maar ff)

Het moet gewoon steeds bekender worden dat je ook met andere toestellen kan pingen :wink:

ja deze sites had ik iid geZien maar snap er niets van want er staat dat ping al inde diva zit alleen kan het niet vinden en wat ik begreep ik iid dat palringo dat alleen ik snap niets van dat progamma heb een mail en wachtwoord gemaakt en als ik inlog kan ik alleen met een bod praten en als ik bv hotmail van iemand invul kan het niet maar moet je als je met iemand pingt ook iets invullen om hem toetevoege?

upje!

niemand?

Upje??

niemand?heeft niemand een Diva hier die pingt en msnt en hotmail ofzo erop heeft?
of apps?

ik vind het vreem dat ik niets kan vinden op google

Volgens mij heb je voor apps altijd nog een android, blackberry of iphone nodig?

ik weet niet, maar ik heb ook een samsung diva. Ook sinds een week ongeveer en ik ging bij games kijken en daar staat onder de google maps Palringo ofso.
Ik daarop klikken en daar stond registreren en welke mensen er online waren. Ik weet niet zeker of dat het is maar ik ben er pas vandaag achter gekomen. Al lukt het mij niet er staat telkens : Server fout enzo. Dus up voor jou ;o

ja, ik heb het. Je moet naar games gaan. dan staat onder google maps : Palringo daar klik je op. Dan laad ie, helemaal onderaan staat menu dan klik je daarop dan staat er aanmelden en nog meer en registreren, je klikt op registreren en dan moet je je ECHTE e-mail & echte wachtwoord invullen. Daarna op aanmelden onderin dan ga je weer terug en dan meld je je echt aan. Dan staat er dat je online bent en geen berichten hebt en de enige 2 contacten die je nu nog hebt zijn Palringo support en ene Samantha soort Alice op msn ;p

klopt dat zag ik maar hoe kan ik iemand toevoege dan?
en is dat msn of pingen? want met palringo kan het geloof ik alle 2?

ik weet niet ? als het msn is dan zou dat ook wel leuk zijn ;p
maar ik heb nog niemand ? dus ik zou het niet weten.
en ik heb mijn eigen e-mail gedaan dus dan zou die wel moeten aangeven of er iemand op msn is ;o

en hoe je iemand kan toevoegen bij menu staat ; contacten en daar moet je opklikken en dan de e-mail of id van geven ?

ja je kan geen mail geven
ik denk dat je het id van de telefoon moet geven om te pingen maar geen idee welke dat is:P

kan het ook niet vinden op internet…:Sstaat alleen dat jhet kan meer niet!:stuck_out_tongue:

ja ik weet het ook niet meer, zeg je het als je het weet ? ;p

haha als ik het ooit weert laat ik het wete:P

Volgens mij is de diva niet zo luxe hoor ?

Met palringo krijg je geen pushbericht, dus kun je net zo goed msn gebruiken… Ping is, in principe, alleen voor BB en iPhone gebruikers.