Applicatievlies

Hé meiden,

vanmiddag heb ik van een vriendin die bij de Action was “Made by ME” Applicatievlies gekregen (43x50). En hier staat het volgende op: “Opstrijkbaar dubbelzijdig applicatievlies, voor het ontwerpen en aanbrengen van applicaties op textiel.” Alleen weet ik nu niet of dit ook voor afbeeldingen geldt of niet. Aangezien ik best nieuw ben in dit creatieve wereldje, wilde ik eerst om hulp vragen voor ik wat ging ondernemen.
Kan ik op dit papier afbeeldingen printen en dan vervolgens strijken op mijn shirts? Of is het enkel een plakkerig laagje waar ik wat anders mee moet/kan doen?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Door het plakkende laagje is het niet zo handig om er afbeeldingen op af te drukken, hiervoor kun je beter textielfolie kopen, dit is ook verkrijgbaar bij de action. Heb je een stukje stof of een applicatie die je bijvoorbeeld graag op je trui wilt krijgen dan moet je het applicatievlies met de plakkende kant op de stof/applicatie leggen. Hier moet je overheen strijken en dan af laten koelen. wanneer je dit hebt gedaan kun je het velletje eraf halen en kun je het op je trui strijken. Bij mij werkte dit tenminste wel zo, maar dat was niet die van de action.
succes!

Ah oke! Dan heb ik het verkeerde gekregen want ik wilde transferpapier. Dankjewel!:smiley: