Apple macbook

Hey meiden :slightly_smiling_face:
Ik heb een vraagje…
Mijn broer krijgt met kerst een brommer en ik mocht ook iets kiezen! Ik wil heel graag een Apple macbook. Maar niet zo maar een maar ik wil graag deze: http://www.google.be/imgr…P&ved=0CE4Q9QEwAA&dur=293

Maar ik heb geen idee waar ik zo een kan vinden ):
Kunnen jullie mij helpen? :relieved:

Lots of love,
Leen

er staat op die site dat ze er alleen in het wit, grijs en zwart zijn ofzo, en dat deze bijna onmogelijk te vinden zijn. Laptoptas en hoesjes zijn de oplossingen.

dat zijn allemaal stickers geloof ik hoor

If you really want to colour Apple laptops it is possible thanks to the internet and the manufacturers of laptop cases or bags. All you have to do is get the Apple laptop you want, no matter the colour and afterwards you will have to pick the colour or design you want printed on your laptop. Let’s take for instance laptop cases. According to the screen’s size you can pick out thousands of models

Oke dankjewel! :slightly_smiling_face:

^dat ja, er zijn van die stikkers (ik denk ebay sowieso) die je erop kan plakken. Ziet er wel heel leuk uit. Een macbook is in ieder geval wit, dus dat is een begin :stuck_out_tongue:

Volgens mij is het gewoon een witte apple-laptop en dat apple-teken is een stikker.

En waar je die stickers koopt: ik-zoek topic (subforum Verkoop).