apple laptop muziek downloaden?

de titel zegt het al!

Werk jij ook met een apple? zoja welk programma gebruik jij? Komen daar veel virussen op binnen?

Ik heb een Apple, maar ik download eigenlijk alles via internet. Maar je kunt wel Limewire of zo gebruiken.

ffe heeeele gekke vraag? je download via internet?

Ja, meestal download ik hele albums in een keer en die haal ik dan van The Pirate Bay. En losse nummers van YouTube.

Ik download altijd liedjes van youtube .
Heb ik gelukkig een hele makkelijke programma voor :'D .
Intresse (aa) ?

Limewire, en nog geen virussen gehad (heb 'm nog maar net dusja…).

heb ook apple laptop, ik download losse liedjes met limewire en hele albums en films met utorrent (torrent’s haal ik van piratebay)

omdat ik lui ben heb ik sinds ik mijn mac heb(al een half jaar) nog steeds niks geïnstalleerd om muziek te kunnen downloaden. Maar je kan gewoon limewire der op zetten en ook utorrent en azureus(maar die is kut op de mac)
Weet je op google gewoon intypen: naamprogramma en dan mac der achter meestal is der altijd wel een versie voor de mac.

Ik heb ook een mac en ik download met limewire.
Geen idee of er veel betere programma’s zijn (waarschijnlijk wel), maar voor mij werkt dit best goed.

Cabos is heel makkelijk maar is niet alles op te vinden. Met het programma Transmission kan je torrents van internetsites downloaden. Apple heeft hele goede antivirusbescherming dus daar hoef je je gelukkig niet druk over te maken.

Ik gebruik Limewire…

limewire suckt. veel te veel troep komt daarop binnen.
maar um nooit meegemaakt dat een apple een virus kreeg? :'D

ik heb zelf een macbook pro en download met transmission (zelfde systeem als bittorrent of utorrent of whatevertorrent) :wink:

kheb ook een macbook,
ik gebruik voor losse nummers gewoon limewire maar die doet af en toe een beetje raar bij me. en hele albums en films enzo dowload ik via isohunt.com/mininova.org met het programma vuze. works great :grinning:

Ik heb ook een apple, en ik gebruik http://www.4usonly.biz