Welke zal ik kopen ik twijfel heel erg
Ik zelf vind het fijn om overzicht te hebben vn de liedjes.
Of zal ik toch voor de nano gaan of de classic?
Ipod touch! kun je even snel het weer bekijken, je mail checken etc. Spelletjes spelen in de trein etc.
Ik heb de nano. Klein scherm, maar als je daar geen last van hebt een prima dingetje. Als het je alleen om de muziek gaat, is de touch zonde van je geld. Shuffle heeft geen scherm. Voor mij dus een nano of een classic.
Touch, als je van plan bent om ook spelletjes te spelen, te internetten en andere dingen dan alleen muziek luisteren. Als je hem alleen voor muziek wil gebruiken zou ik voor de classic gaan.
Touch.
Touch. Einde discussie .
Haha sorry, maar ben echt gek op mijn touch.
er was een model bij de saturn en dat was leuk op de ipod
maar maaja met die gratis apps zit 8 gb gauw vol ben ik bang
Ik zit ook nog steeds te twijfelen welke iPod ik wil gaan kopen, dus dit topic ga ik volgen!
Even off-topic: Wat is er trouwens zoveel fijner aan een iPod dan aan een simpele mp3-speler?
Als je alleen voor de muziek gaat moet je zeker geen iPod touch kopen!
de apps vond ik interessant en dat je internet(wifi) bij de hand hebt en apps erop hebt staan, het stukje meer informatie. bij mn eigen mobiel kost het teveel geld en heel veel apps zijn gratis (toch) ?
Ach nee, ik heb ook 8gb en hij zit nog lang niet vol! Er zijn veel gratis apps ja maar de meeste zijn leuk om 2x te bekijken en sommige spelletjes speel je vaker maar dat zijn er zeker geen 200:P je kunt ze ook makkelijk verwijderen ^^
ja dat is zo je kan ze verwijderen:P
maar ik bedoel is het echt gratis en niet dat je opeens moet betalen daarna?
op de site staat gewoon als het gratis maar ben toch op mn hoede zogezegd
Nee als er gratis staat is het gratis:P
up
Touch, als je op vakantie naar buitenland gaat en je hebt een onbeveiligd netwerk, kan je chatten/mailen. Ik ben super content met mijn touch
maar als je bv buiten de eu gaat hoe je doe je dat dan?
Want je kan alleen opladen via de computer
Ik heb een oplader voor de ipod Touch gekocht. Die kan je gewoon kopen bij Media Markt enzo
TOUCH TOUCH TOUCH TOUCH TOUCH.
Classic. Dat ding is fantastisch.
Voor mij gaat het toch alleen om dat ik zo veel mogelijk muziek bij me kan hebben.
Ik heb de nano en ben er tevreden mee want mijn gsm heeft zelf wifi. Heb dus geen behoefte aan de touch. Maar als ik jou was, ga voor de touch!