Hiii
Euuhm, nou ik vind een jongen leuk die in de albert heijn bij mij in de buurt werkt.
Hij is ongeveer 2 jaar ouder dan ik en ik weet al hoe hij heet (thanks god voor naambordjes :p) maar ik heb geen idee hoe ik iets met hem kan beginnen… We hebben heel vaak oogcontact maar dat kan ook zijn omdat hij me een enge stalker vindt ofzo :p. Hebben jullie tips waaraan ik kan merken of hij me leuk vindt en zoja, wat kan ik doen om op te vallen bij hem??
thaanks voor jullie hulp alvast!xxxx
je kan in ieder geval iets aan hem vragen, waar iets staat ofzo, is al een begin
Ga extreem en laat een pot augurken vallen, of nou, ik denk dat hij dan minder blij met je is :’)
Ik zou maar gewoon aan hem vragen waar iets staat. =)
Vraag hem wat ie na 't werk doet?
Is in films ook altijd… de rest gaat vanzelf.
Ik werk zelf ook bij de AH dus ik ga me proberen in te leven hahaha.
Ik zou iets aan hem vragen, waar iets ligt en dan misschien een beetje tegen hem praten. En gewoon als je hem ziet hoi zeggen enzo, dat hij jou ook gaat herkennen.
als hij achter de kassa zit: knoop een praatje met hem aan als je afrekent. Als hij vakkenvult dan zou ik vragen waar de frisdrank staat ofzo. nouja in elk geval iets wat niet zo makkelijk te vinden dus misschien geen frisdrank haha.
als je zijn naam weet kan je hem misschien opzoeken via hyves/facebook/twitter? via de hyves van die albert heijn of via zijn woonplaats? voeg hem toe en krabbel hem iets van: lekker gewerkt?
ik ben zelf ook niet echt goed in zulke dingen maar dit zou je kunnen doen!
Hem een keertje begroeten, en hem dan bij z’n naam noemen
^4 berichten binnen een minuut
Vraag iets super moeilijks! Iets simpels zoals melk heeft hij zo gevonden. Maar als je om iets zeldzaams vraagt wat niemand hoeft moet hij vast even zoeken. Kun je mooi gesprekken aanknopen!
ja vraag hem iets, en bedank hem daarna met dankjewel “naam” (van het naambordje natuurlijk )
Oehoeh welk filiaal? Ik werk ook bij de ah, maar dat zou wel heel toevallig zijn ;p Plus, ik heb geen knappe collega’s…
uhmm… okee
ik heb even een toneelstukje in mn hoofd bedacht:
jij: hee weetje misschien ook waar de *exotische kruiden* staan?
hij; jawel hoor, loop maar even mee
jij: okee (: ik ga vanavond namelijk *exotisch gerecht* koken
hij; ohh lekker (:
jij: jaahaa! je mag wel mee eten hoor
hij; nee sorry ik moet werken tot *late tijd*
jij: oh nou jammer, want ik kan heel lekker koken
hij; haha misschien kom ik dan wel een keertje bij je eten
(of: hij; haha dat geloof ik best!)
jij: okee deal *naam jongen*
(of: gelukkig, naja tot de volgende keer *naam jongen*)
dan vind ie het vast wel leuk dat jij zn naam weet (ookal staat het op zn shirt)
Ja welk filiaal? Ik werk ook bij AH =)
^ Neenee, kruiden zijn makkelijk. Die staan allemaal bij elkaar, en ook nog op alfabetische volgorde, dus die heb je zo gevonden! Je moet iets vragen van mango chutney ofzo, daar ben ik ook een keer heel lang naar opzoek geweest (:
^ Of je haalt van een bepaald soort kruiden álle pakjes/bakjes/potjes/whatever weg, en die verstop je ergens anders.
Dan ga je aan hem vragen: “Hebben jullie deze nog?”
moet je daarna wel die kruiden terugleggen xd
^Hahaha, valt vast niet op als je eerst even een rekje leeg zit te halen!
Ik ook! Overigens nog steeds niet gevonden.
Maar ik denk om eerlijk te zijn dat als je ook maar anything aan hem vraagt, en een beetje leuk lacht, en hem met z’n naam aanspreekt, dat je hem dan al opvalt.
haha dat doet ze natuurlijk als hij niet in de buurt is :'D