Appgroep starten over workouts etc. ?

Hoi meiden!

Ik wil wat gezonder leven en misschien nog wel een beetje afvallen, het leek me leuk om een appgroep over zoiets te beginnen met andere meiden die dit ook willen. Het zal dan vooral gaan over workouts, eten en natuurlijk nieuwe vriendinnen maken :wink:
Leek me leuk om zo elkaar te steunen en erover te vertellen.

Kusss

Ik weet niet of dit topic mag maar anders wil ik me er wel bij aansluiten!

^

Omdat, zo ver ik me kan herinneren, er een hier een algemeen topic voor is maar ik kan die dus niet vinden zo 1, 2, 3.

Lijkt me leuk! Ik wil d’r ook wel in :grinning:

Ik wil er ook wel bij :slightly_smiling_face:

Superleuk meiden! Ik denk dat het alleen niet zo verstandig is om hier zomaar even onze nummers neer te zetten, via privébericht maar doen?

Lijkt me leuk!

Lijkt mij ook leuk :slightly_smiling_face:

Jaa ik zou dr wel in willen

Geen idee of ik er bij mag van jullie haha, maar dit zou mij ook heel erg leuk lijken! Ik ben de afgelopen maanden veel afgevallen. Ik focus me nu op gezond onderhoud en lichte spieropbouw en leniger worden. :grinning:

Ik zou er graag bij willen, ik moet niet afvallen en wil dat ook niet maar ik wil wel graagw at sterker worden en een betere conditie krijgen

Hey,
Wat leuk! Ik zou er ook wel graag in willen.
Ik kan de motivatie niet vinden maar misschien door jullie wel :slight_smile:

Hoe oud zijn jullie allemaal ongeveer?

Ik ben 24 :wink:

Hey dames, ik zou er ook graag bij willen !

Ik ben 16!

Ik ben ook 16! Zou iedereen die erin wilt misschien haar nummer willen sturen via privébericht naar mij? Dan maak ik de appgroep aan. Ik heb het nummer al van 1 iemand maaaar we moeten er meer hebben voor wat motivatie en steun :wink:

Ik heb naar de meesten van jullie ook al een privébericht gestuurd maar bij sommigen kan dit niet omdat het profiel is afgeschermd en ik er dus zo niet bij kan
 Ik hoop dat ik nog wat nummers krijg :slightly_smiling_face:

kusss

Ik ben 22 :slightly_smiling_face:

Lijkt me leuk en motiverend.
Ben zelf 20