Appen of niet?

een hele tijd geleden heb ik bij het uitgaan een jongen ontmoet, het klikte best goed tussen ons en we hadden diezelfde avond nummer uitgewisseld. Hierna hebben we best lang geappt, de eerste 2 maanden echt elke dag. Het ging er ook best een aantal keer over dat we iets wilde afspreken, maar dit is er nooit van gekomen. Na 2 maanden appen werd het steeds minder. De ene keer deed hij heel leuk en hadden we echt leuke gesprekken, en de andere keer deed hij erg kortaf op app en reageerde hij bijna niet. Nu heb ik hem al bijna 2 maanden niet meer gesproken, maar ik merk nu pas dat ik dit eigenlijk echt heel erg jammer vind. Ik weet echt niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Aan de ene kant moet ik hem misschien maar gewoon vergeten, maar aan de andere kant wil ik hem ook super graag weer spreken. Wat denken jullie?

Niet geschoten is altijd mis (:

Ik heb hier geen ervaring mee, ik ben 12 :slightly_smiling_face:
Maar als ik jou was zou ik het gewoon appen en vragen of hij door wilt gaan met de relatie. Als hij niet enthousiast is, vergeet hem. I know it’s hard (eigenlijk niet) maar het komt wel goed! <3

Je mist t omdat iets waar je lang mee hebt geappt zomaar weg. Het is niet dat je hem echt mist, maar meer de aandacht. I guess. Ik heb dit ook gehad en ik zou als ik jou was je niet meer focussen op hem. Het was leuk voor die avond, maar meer niet. Er komen nog zat andere jongens.

Jullie hebben nog nooit afgesproken, dus ik denk dat je hem moet vergeten…

Bedankt voor al jullie reacties!

Hoe leuk ik hem zelf ook denk te vinden, denk ik dat jij ergens wel gelijkt hebt… Bedankt! x

Als je hem niet appt ben je hem (waarschijnlijk) sowieso ‘kwijt’. Als je hem wel appt misschien ook, maar misschien ook niet.

en als je het echt heel jammer vindt, betekent het waarschijnlijk wel dat je wel iets voor hem voelt.