Appen of hard to get? *opgelost <3*

Hoi meiden,
Ik heb twee dagen geleden een leuke jongen ontmoet op een verjaardagsfeest van een vriend. Laten we die jongen even L noemen. L en ik hadden heel erg leuk gepraat op het verjaardagsfeest maar hij ging eerder weg dus dat was jammer. L gaf telkens hints toen ik met hem aan het praten was. Hij zei dat hij iemand hier wel leuk vindt. Toen ik thuis was en L ook waren we even aan het praten en hij vroeg aan mij of we een keer met zn tweeën zouden kunnen afspreken, of ik dat wat zou vinden. Ik zei ja. Leuk, maar toen gingen we allebei slapen. Nu deze ochtend hebben we niet meer echt gepraat maar ik wil eigenlijk wel beginnen over het afspreken. Maar hoe kan ik dat doen want we zitten niet echt in een gesprek, ik wil wel gewoon spontaan overkomen dus niet een doordachte zin. Kan ik hem uberhaupt wel appen of moet ik op hem wachten?
Dit is zo’n matig probleem maar het is er wel een want ik weet het niet.
Kus Rebekah

UPDATE: Ik heb het gevraagd en hij zei ‘zegmaar wannr je kan’ nou ik dat zeggen en nu krijg ik geen reactie terwijl die wel echt 100 keer online is geweest. Net kreeg ik wel een snap dat hij op een feestje is met drank dus misschien ligt het daaraan? Of hij vindt mij irritant. Ik weet het gewoon echt niet wat ik nu moet doen iets sturen, wachten en zal hij het niet openen omdat hij op dat feest is of ben ik irritant?

hihi voor de tweede update zie hieronder

Waarom hard to get spelen?? :’) gewoon doen wat je niet laten kan

De enige regel wat bestaat is gewoon niet te clingy doen. m.a.w niet continue sms’en/bellen/appen etc om te horen wat ie nu aan het doen is ofz :’)

Gewoon appen, wat is daar mis mee?

Ja ik denk dat ik het ook wel ga doen want wat ik heb ik te verliezen. Maar ik wil gewoon zo graag dat het goed gaat en dat ik het niet via whatsapp verpruts. Ook wil ik niet dat hij denkt dat ik super stalkerig enzo ben en omdat hij het vroeg over het afspreken twijfelde ik toch weer een beetje haha…

Gewoon appen.
Vraag anders iets over het afspreken?

Ik weet niet hoe jongens denken, maar ik zou het zelf wel fijn vinden wanneer ik degene ben die het afspreken voorstelt, dat de ander erop terug zou komen. Dan weet je zeker dat het vanuit beide kanten komt. Het lijkt me dat als je hem appt hij dat als een soort bevestiging kan opvatten dat het je echt leuk lijkt.

App hem gewoon.

update zie bovenstaand ding… up up up!!

Misschien betekent zijn snap: Ik ben nu bezig met een feestje.
Ik zou hem maar even laten en afwachten. Ik denk niet zozeer dat hij je irritant vindt, maar ik vind hem niet heel geïnteresseerd/enthousiast overkomen. But then again, sommigen houden niet veel van appen.

Misschien weet hij niet of hij die datum zelf kan en dat hij dat thuis even moet nakijken? Ik zou even afwachten tot morgen!

Ik zou hoe moeilijk het ook is proberen geduldig af te wachten. Mannen zijn nou eenmaal rare wezens soms. Ik had een vriend van me geappt, reageert hij niet, maar bekijkt wel mijn Snapchat story. Dus hij klikt uit interesse wat ik uitspook maar kan niet terug antwoorden :pensive: en over het algemeen zijn mannen ook wel droger dan vrouwen met berichtjes. Keep us updated! :wink:

Nouu ik kreeg gelukkig gisteravond laat nog een antwoord. Niks spannends gewoon een ‘ja is goed’. Iets is beter dan niets dat zeker maar nu is nog niet duidelijk hoelaat en waar we gaan afspreken enzo, maar dat laat ik aan hem over. Ik ga denk ik zoiets zeggen van: okee maar waar en hoelaat dan en als hij weer zegt dat het hem niks uitmaakt, zeg ik dat het zijn idee was en ja. (wel op een aardige manier natuurlijk haha)
Achjaa ik hoop dat het door gaat en leuk wordt want L is inderdaad een raar wezen op social media haha

Het zijn mannen, en die zijn gewoon raar. Je kan toch zelf zeggen van: oké, zo laat en daar?
Sommige mannen hebben dat nodig. :’)

Maar jij stelde het voor dus jij moet nu met een tijd en dag komen.

*hij stelde het voor

Maar goed, het is ‘opgelost’ gelukkig → om dit alles even af te sluiten :cold_sweat:

Veel plezier! :grinning:

Dankjewel! <3