Appen met je recente ex of niet?..

Helloo,
Ik heb een vraagje, het is net 1,5 week uit met mij een mijn vriend. Ik spreek hem wel nog elke dag vaak op WhatsApp als vrienden. Nu is mijn vraag aan jullie… wat werkt het beste, blijven appen en vanzelf afbouwen of gewoon stoppen met praten? Ik vind het echt moeilijk… wil ook niet dat hij mij vergeet en al die aandacht aan anderen meisjes gaat geven nu al… en hij is/was ook mijn grootste steun en toeverlaat dus dan voel ik mij bezwaart om hem nog te appen als ik een luisterend oor nodig heb.

Help me out

Ik ben er in een keer mee gestopt,
anders zou ik er nooit overheen zijn gekomen.
Dan blijf je toch ‘afhankelijk’ van elkaar.

Ik zou het ook niet meer doen. Dan wordt het alleen maar lastiger om afstand te nemen want je blijft toch altijd ergens hoop houden dat het ooit weer goed komt.

Vooral omdat jij nog wel de gevoelens heb (tenminste die indruk krijg ik)

Ja hij heeft het uit gemaakt, maar al zou hij er nu nog voor willen vechten zou ik er 110% voor gaan. Maar omdat hij er niet voor wil vechten ben ik er oke mee zo. Het schiet dan ook inderdaad niet op…maar hou gewoon van hem mehhh :frowning_face: Jullie hebben gelijk. Dankjulliewel

Ik zou het niet doen. Misschien over een paar weken/maanden. Maar zeker niet als het net uit is. Dan app jij hem voor jouw gevoel wss nog als vriendje zijnde, en hij niet. Dan werkt het niet.

Ik zou geen contact meer opzoeken en dus stoppen met hem appen. Als je wel blijft praten enzo dan kan je nooit afstand van hem nemen en word het alleen maar lastiger voor je.

Zoals cerise zegt, maakt contact hebben het niet makkelijker voor je om dit te verwerken. Als je contact houdt,ga je hoop blijven hebben en uiteindelijk gekwetst en teleurgesteld worden als hij eens niet antwoordt of plots anders begint te doen tegen je. Ik spreek uit ervaring… Probeer hem niet meer te sturen en dan daarna kan je nog zien ( na paar maanden ofzo) of je nog contact wilt. Het is niet makkelijk, maar wel belangrijk dat je dit zelf eerst verwerkt. Anders ga je er veel langer over doen. Sterkte!

Contact verbreken. Ik heb de eerste 6 maanden ook nog contact gehouden met mijn ex-vriend. Ik had de relatie verbroken, maar wilde wel de vriendschap behouden… Toen ik een ander tegen het lijf liep, deed dit hem erg pijn. Vandaar.

Ik heb altijd contact gehouden met mijn ex en we zijn gewoon vrienden. Het bestaat :’).

ik heb op dit moment precies hetzelfde, ik wilde eerst ook contact houden, maar ik dacht later dat dat niet slim was, omdat mijn gevoel voor hem dan nooit weg zou gaan. Dus ik vermijd contact. Maar hij zoekt wel veel contact met mij… maar je kunt het beste hem vergeten :slightly_smiling_face: , dat is wat ik ook doe. na dat we een jaar lang samen zoveel te hebben gepraat. Ik vond het ook ontzettend moeilijk en heb het er nog steeds moeilijk meexx

Dankjulliewel allemaal, ik heb er echt wat aan gehad. Of het wil lukken is wat anders… maar komt wel goed :slightly_smiling_face: