Appen met een jongen

Hi allemaal ik app nu al een paar dagen 24/7 met een jongen en soms is hij heel geïnteresseerd in me en de andere keer vraagt hij niet echt iets ofzo maar hij weet Zeg maar al dat ik hem knap vind en hij is wel geïnteresseerd in me maar ik begin altijd met praten en hij zegt nooit echt lieve dingen dus hoe kom ik er achter wat hij van me vindt weet iemand een goede manier ik wil het namelijk wel vragen maar ik weet niet hoe en ik heb hem ook nog niet echt in het echt gezien want daar hebben we het nog helemaal niet over gehad ofzo en ik weet ook niet hoe ik dat moet vragen help me please :kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes::kissing_closed_eyes:

Ik zit precies in de zelfde situatie, alleen weet ik zeker dat hij mij ook leuk vindt. Misschien is het tijd om met elkaar wat te afspreken. Of gewoon vragen of hij jou ook ziet zitten. Misschien kun je aan zijn app-gedrag het herkennen zoals: appt hij jou, stuurt hij kusjes/hartje misschien flirt hij ook met je

Nou hij stuurt nooit een hartje of xx ofs :grin: en ik weet dus echt totaal niet wat hij van mij vind daarom weet ik ook niet hoe ik moet vragen om af te spreken :grin:

Vraag het? Duidelijkste antwoord dat je kunt krijgen.

Maar wat moet ik dat precies zeggen ik weet Het echt niet ik wil niet raar overkomen ofzo :grin::sweat:

Is het niet een beetje raar als ik opeens zeg van wat vind je eigenlijk van me ?

als je eerst vraagt van; mag ik je wat vragen? En dan de vraag stelt komt het niet zo direct over vind ik vaak. Dan verwacht hij al een vraag. Dat is minder direct dan waneer je het midden in gesprek vraagt.

Oke ik ga t proberen

Ik heb het gevraagd hij zei ik vind je mooi en aardig …

Kijk. Tadaaa. Nu alleen nog de date en de trouwdatum.