Appen met een ander meisje

Mag ik even jullie mening over het volgende:
Mijn vriend appt al best lang met een meisje. Ik vind het geen probleem het is namelijk een ‘gewone vriendin’ van hem en hij kent haar via een vakantie van zo’n 7 jaar geled. Nou appte hij laatst naar haar “Ik heb je lief” en “Ik wil je zien”. Toen ik hem daar mee confronteerde had hij zoiets van: “Maar dat is toch heel normaal?”

Is dit normaal?

ik vind het niet normaal, maar alshet zijn beste vriendin zou zijn zou ik het begrijpen (een beetje)

nee dit is niet normaal. Zeg tegen hem dat hij daarmee moet stoppen omdat het niet leuk voor jou is. Misschien bedoelt hij er niks mee, maar het is wel lullig. Hij moet het naar jou sturen en niet naar dat meisje.

Het kan dat hij het puur vriendschappelijk bedoelde. Een vriend van me is nogal klef in hou hij soms doet op w’app, maar daar bedoeld ie verder niets mee, dat is gewoon hoe hij is.

Maar, liet hij het je zien, keek je mee, heb je zelf in z’n mobiel gekeken? Als hij wist dat je meelas zou hij dat soort dingen niet sturen als er iets achter zat. Dus waarschijnlijk bedoeld hij er niets mee.

Ik snap wel dat je het niet leuk vind dus het is wel goed om het er nog eens met hem over te hebben. Ik ben zelf nogal snel jaloers dus ik zou me ook niet zo prettig voelen bij zoiets.

Das normaal ja

Ik vind dit niet normaal.

Ik vind het normaal.

Ik weet niet hoe jou vriend is. (qua lieve berichtjes sturen naar jou enz) maar ik vind het niet echt normaal! Kijk dat hij aardig doet enz en dat ze na een vakantie een keer gaan chillen zou ik nog bij kunnen komen. maar ik heb je lief en ik wil je zien vind ik berichtjes die je naar je meisje stuurt…Mijn mening

Hhhmm tsja, hij hoeft er inderdaad echt helemaal niets mee te bedoelen. Maar ik zou het zelf ook niet prettig vinden als mijn vriend dat zou doen en ik zou dit dan ook gewoon tegen hem zeggen.

Het feit dat je hier een topic over aanmaakt, betekent eigenlijk al dat jij zoiets hebt van ‘He, dit klopt niet.’
En terecht. Hij is je vriendje, en dan stuurt hij naar een ander meisje: ’ Ik heb je lief.’ Dat is niet normaal. Confronteer hem ermee. Zeg hem dat je het niet fijn vind dat hij dit naar andere meisjes stuurt.
Succes.

Sorry maar hoe praten jullie dan met goede vrienden? Ik ben ook best wel “klef” met mijn beste vriend en zeg ook heel gemakkelijk zulke dingen (en andersom), en dat is met meer vrienden wel zo… Zeker als je ze lang kent. Vind het niet meer dan normaal maar goed, misschien ligt dat aan mij. Ik zou het ook raar vinden als dat opeens veranderd zou moeten worden zodra je een relatie krijgt/hebt.

Dit.

dat vind ik niet normaal. hij heeft toch een relatie met jou en niet met haar?

Misschien is het voor hem wel doodnormaal. Maar dan is de vraag doet hij dit bij alle goede vrienden? Dat hij zo ‘klef’ is tegen hun. Misschien is het normaal voor hem misschien ook niet. Als hij haar als enigste dat soort dingen stuurt, zou ik er wel van zeggen als ik jou was. Gewoon dat jij je er niet prettig bij voelt, dat hij een ander meisje dat stuurt.
Misschien begrijpt hij jou wel? Tenzij hij een hele goede reden heeft.

Mee eens!

Ik zou boos worden als mijn vriendje dit deed, maar ik ben dan ook wel heel erg jaloers. Inderdaad kijken of hij naar al zijn vrienden zo doet. En ook een goede vraag van SunriseSunset; heeft hij het laten zien of verborg hij het?

Ik vind dat niet normaal. Opzich appen met meisjes is prima als het maar gewoon neutraal blijft. “Ik heb je lief” hoort daar in mijn ogen niet bij. Appt hij ook vaak met haar? En doet hij daar geheimzinnig over? Als dat niet het geval is zal het denk ik gewoon een goede vriendin zijn, maar dan nog kan je hem er wel op aan spreken dat het jou kwetst als hij dat soort dingen tegen andere meisjes zegt.

ik had zijn telefoon uit raam gegooid.

Het gaat er in mijn ogen meer om wat jij, als vriendin, ervan vindt dan of anderen het normaal vinden. Ík zou dit als vriendin echt niet leuk vinden, maar blijkbaar ziet je vriend er geen kwaad in. Je kunt hem het beste uitleggen wat jij ervan vindt, dat je het niet fijn vindt als hij zo tegen anderen praat en misschien iets daarover afspreken.

Ew, nee! Ik heb je lief zou ik niet zomaar tegen iemand zeggen.