appen met andere meisjes

hey meiden! ik heb ongeveer anderhalve maand geleden een jongen op tinder ontmoet en nu app ik dus met hem maar heb hem nog niet gezien.
we zouden laatst iets gaan doen maar het ging ineens niet meer door omdat hij niet meer kon.
hij doet ook erg anders dan dat hij in het begin deed, minder spontaan en veel tegen me praten etc.
maar toch zegt hij dat hij me wel leuk vind en zegt hij dat hij me wil zien en zo’n dingen.

een aantal dagen geleden hadden we ruzie en stuurde hij me ineens fotos door van gesprekken met hem en andere meisjes hij stuurde 2 foto’s een van rond die tijd en een stukje van een andere tijd zonder naam of wat hij terug reageerde erbij. 1 foto ging erover dat het meisje zei dat ze seks met hem wilde enzo??

nu zegt hij tegen mij ook vaak dingen over seks dus ga ik er vannuit dat hij het ‘uitlokte’ dus zei ik dat ik het dom vind dat hij zo’n gesprekken met meerdere mensen had. eerst zei hij van ja je weet niet wat ik terug stuurde dus ga niet gelijk ergens van uit, dus zei ik oké als je toch niet er op in gaat kun je het me net zo goed sturen…
toen zei hij uiteindelijk jaa dit gesprek is al ouder en meisjes appen me wel vaak maar ik doe niks ermee. ( er op ingaan of er mee afspreken ofzo)

nu ben ik dus aan het denken wat ik ermee moet want ik geloof wel dat hij niet met ze afspreekt of met anderen kust ofzo tot wij elkaar gezien hebben, en ik denk ook van ja wat is appen nu eigenlijk dit stelt niet zo veel voor, en wil me ook niet meer te druk maken om zo’n dingen.
maar ik ben net 4 jaar bezig geweest met een jongen die wél appte en ook vreemd ging met meisjes dus ik weet niet of ik dit nog wel wil…
ik vind hem wel heel erg leuk en wil hem eigenlijk graag leren kennen maar ik weet niet meer wat ik er mee moet…

wat denken jullie? :flushed:

Zulke jongens kan je niet vertrouwen. Laat hem maar een relatie nemen als hij zich wel volwassen kan gedragen.
Geen tijd aan verspillen. Vooral niet als hij nu anders doet dan in het begin. Hij zou juist voor jou moeten gaan en jou heel graag willen zien.

Jullie hebben elkaar nog niet gezien en hebben nu al ruzie? En lekker kinderachtig dat hij die gesprekken stuurt.

Hee meid,

Kijk eens verder naar andere jongens. Een jongen moet helemaal voor je gaan en sex staat daarbij op de laatste plaats (zeker als je hem nog nooit ontmoet hebt). Ik weet zeker dat er ook jongens zijn die je wel een goed gevoel geven. Dat doet deze jongen overduidelijk niet. Ga net als mij op zoek naar Mr. Perfect en neem geen genoegen met een jongen die je nu al een stom gevoel geeft.

Alleen al om het feit dat hij nu niet eerlijk overkomt, zegt voor mij al genoeg. Daarbij komt dat je zegt dat hij tegen jou ook seksueel getinte opmerkingen maakt, terwijl als een jongen je echt leuk vindt, dat niet het eerste onderwerp zou zijn waarover hij het zou hebben.
En inderdaad als je nu al ruzie hebt, is dat ook niet echt een goed teken.

Genoeg redenen om hiermee te stoppen in mijn ogen.

Als hij je echt leuk vind dan gaat hij 100% voor je en doet of wil hij geen andere dingen met meisjes. Gewoon lekker verder kijken meid, er zijn nog genoeg jongens :wink:

Jullie kennen elkaar via Tinder en dan kun je mij niet vertellen dat de jongens (en meiden evengoed) die daarop zitten maar met één meisje appen. Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen, maar het gros van de jongens heeft meerdere contacten via Tinder in zijn telefoon staan…

Maar goed, zoals al eerder gezegd: jullie hebben elkaar nog nooit gezien en hebben nu al ruzie over onnozele dingen. Ik zou er gewoon mee stoppen en wachten tot er vanzelf een jongen op je pad komt (dus niet gaan zoeken via Tinder). Wanneer je gaat zoeken naar de liefde zal je hem nooit vinden…

gooi hem weg. nu .

Kap met hem.

ik twijfel omdat het wel goed klinkt en hij me wel vraagt om iets leuks te gaan doen en zo’n dingen ook heb ik van anderen gehoord dat hij maar 4x ofzo seks heeft gehad dus het is niet zo’n jongen die met meisjes afspreekt om er seks mee te hebben,
ik weet het even niet meeer :open_mouth:

Ik vind het 1 grote lul, waarom zou hij dat soort gesprekken naar jou toesturen. Echt een grote kleuter. Ik zou ermee kappen voordat je gehecht aan hem raakt.

hij is ook altijd 1 dag alleen thuis en deze dag was hij de hele dag niet online…
maak ik mezelf nu gek of vinden jullie dit ook opvallend?

Meid, echt, stop met deze jongen. Als het nu al zo gaat, ben je hem echt liever kwijt dan rijk.

Misschien heeft hij dat gewoon uitstaan, sommige mensen worden er een beetje gek van als ze de hele dag gecontroleerd worden of ze online zijn geweest…

Ik zou niet twijfelen als ik jou was. Hij is echt niet te vertrouwen en op seks uit.