Appelhof verhalen

Het leek me wel leuk om een topic te maken waar iedereen gekke verhalen, ervaringen etc. van appelhof kunnen dumpen.
Dussss dumpen maar

heyy deze vind ik leuk, heb namelijk plannen om volgende zomer met vriendinnen te gaan :slightly_smiling_face:
ben benieuwd!

Ik ben er deze zomer 3 dagen geweest omdat we bij vrienden in de tent konden en het was echt super leuk! Ik zou er dus zeker heen gaan

ah mooi! Heb namelijk ook best wel veel negatieve reacties erover gelezen, maar het lijkt ons ook erg leuk. hoe oud was je toen je er was als ik vragen mag? :slightly_smiling_face:

Ik was toen nog 14 haha. Ik dacht dat het dan misschien niet leuk zou zijn omdat ik zowiezo de jongste zou zijn, maar omdat mensen toch wel dachten dat ik ouder was viel het allemaal reuze mee. Ik heb er serieus niets negatiefs over te zeggen. Was echt super leuk. Ik twijfel er niet eens meer over om volgend jaar weer te gaan, en dan de hele week :slightly_smiling_face:

Ik moest even opzoeken wat het was, maar dit soort dingen kunnen in het vakantietopic :slightly_smiling_face: