Appelhof 6 tot 13 aug.

Wie gaan er allemaal van 6 tot 13 aug. naar Appelhof?

Nee, ga naar een andere camping op Terschelling.
Op appelhof zou ik ook niet willen zitten, zo ver weg van alles en compleet losgeslagen.

ik heb geen idee wat het is?
zo te zien een camping ofzo

Totaaaaal niet. Ben er vorig jaar ook geweest en het was echt geweldig. En het is helemaal niet zo ver weg van alles, Wyb is gewoon loopbaar, tegen de tijd dat je dan weer op de camping bent ben je ook weer lekker nuchter, en als je dronken ben maakt het ook niet veel uit.
En met taxi als je naar West gaat ben je hooguit 2 euro per persoon kwijt. En van alle verhalen vergeleken met vrienden die op Terpstra zaten, was appelhof 10 keer beter. :'D

Ik zat op de Kooij. Is een gezinscamping, maar er is vrij veel jeugd (en surfers :grinning:)
Maar dat zat precies tussen west en midden in, dus je was overal vrij snel.

De Kooij is toch met die vele velden? Als ik de goede camping voor me heb, heb je ook nog een veld met allemaal jeugd. Maar dat had je dan van tevoren op moeten geven ofzo. Appelhof ligt net 5 min. met de taxi achter mitsland, is ook niet zo heel ver lopen. En we doen toch alles met de taxi haha, dus dan is alles ook makkelijker bereikbaar.

Ja, het is een vrij grote camping en je wordt een beetje op leeftijd ingedeeld. Dus ze proberen alle kleine kinderen enzo op 1 veld te zetten, zodat je daar als 15-18 jarige ofzo geen last van hebt. En er is idd nog 1 apart veld met jeugd zonder ouders, daar zitten die surfers voornamelijk. Wij hebben dat niet van te voren opgegeven, we gingen gewoon met zo’n vent daar rondlopen om naar een plek te zoeken.
Ben je dan eigenlijk niet extreem veel geld kwijt voor de taxi? Wij hebben echt alles op de fiets gedaan, is ook maar een kwartiertje fietsen, dus dat is zelfs dronken nog te doen xD

Maar goed, eigenlijk heb je vrij weinig aan mn reacties :’)

Wij huren geen fietsen, haha. Naar de supermarkt is niet zo ver lopen, valt heel makkelijk te doen. Vorig jaar ben ik éen keer wezen fietsen, en dat was de ochtend toen we weer wegmoesten.
En als we dronken zijn en dan fietsen wil niet echt lukken.
Want onze groep is laten we het zo zeggen, zuipschuiten, haha.
maar Taxi valt heel erg mee hoor.
Vaak waren we met 9 personen en als we naar zwembad gingen achter West was het maar twee euro.
En een keer waren we naar het strand geweest maar ik bleef nog met 3 anderen in die strandtent zitten. Toen waren we ook maar 1,50 kwijt ofzo.
heeeeel goedkoop.

Algemene vakantie 2010 topic.