appelazijn voor je haar!

Heey!
wil iemand uitleggen hoe je appelazijn kan gebruiken voor je haar?
Moet je eerst shampoo in je haren doen, en dit dan uitwassen, en dan de appelazijn erin doen en uitwassen en dan de conditioner erin, … of … ? please help mij want ik ga het nu dadelijk uitproberen (: xx

Geen idee, up.

Dat stinkt zooó erg! xD
Echt heel vies. Ik deed een poging om het te gebruiken voor m’n gezicht maar daar ben ik mee gekapt, ging bijna over me nek elke keer xD
Voor je haar weet ik het niet maar ik ga het niet proberen, ben bang dat de geur blijft hangen xD
Nja upje iig :wink:

Ik zag dit op google staan:
Er zijn mensen die wat appel azijn toevoegen aan hun shampoo en er op deze manier een clarifying (zuiverende) shampoo van maken om de hoofdhuid te reinigen en om alle resten van haarproducten uit het haar te verwijderen.

Ook kan je appel azijn na je shampoo en deep conditioner gebruiken als spoeling. Hierdoor sluiten de haarschubben zich waardoor je haar mooi gaat glanzen en je haar de deep conditioner beter en langer vasthoudt.

Het recept van deze spoeling is ook voor veel mensen verschillend en afhankelijk van het haartype en de haarlengte. Een simpel recept is een kwart kopje appel azijn aangelengd met water. Wel is het een kwestie van uitproberen en indien nodig meer appel azijn of water toevoegen. En om geen last te hebben van de geur, kun je het haar naspoelen met lauw water en afsluiten met een leave in conditioner.

@yankees dat had ik ook gelezen :grinning: maar toch bedankt xx

& ik heb het dus gebruikt en werkt echt super!
xx

je hebt je antwoord :slightly_smiling_face: