Appelazijn helpt met afvallen?

Ik heb gezocht en ik heb geen topics gevonden over dit… Dus ik hoop dat ik dat goed heb gedaan :stuck_out_tongue:

Ik las dus dat appelazijn helpt om sneller aftevallen. Ik gebruik ze voor mijn puistjes, en dan in pilletjes vorm van het kruidvat… Voor het ontbijt en avondeten… Maar als ik internet moet geloven werkt het dus als wondermiddel voor het afvallen… Mijn vraag is, werkt het ook echt bij het afvallen?!

Hoelang slik je ze al?

4 dagen xD Dus ik kan het verschil nog niet aangeven :stuck_out_tongue: Ik wist niet eens dat ze met afvallen hielpen… Dus ik ga er wel opletten, maar blijf wel benieuwd…

Ja m,n tante had het gebruikt en het helpte wel.

Heb ook wel eens mensen horen zeggen dat dat helpt bij het afvallen. Heb er zelf geen ervaringen mee, maar je zult het vanzelf wel zien =P

Maar neemt het dan alleen het vocht weg, of ook echt het vet?

• Appelazijn bevordert de stofwisseling; hierdoor verbrand je calorieën zonder enige inspanning!
    • Appelazijn werkt urineafdrijvend en ontslakkend.
    • Appelazijn bevordert daarnaast de spijsvertering.
    • Appelazijn vermindert de vetopname door voeding en bevordert de afbraak van vet. Hierdoor zal het vetweefsel krimpen en zullen overtollige vet ophopingen verdwijnen.
    • De stofwisseling verloopt efficiënter en hierdoor neemt de drang naar zoetigheid af.
    • Appelazijn 100% natuurlijk en heeft dus geen vervelende bijwerkingen wanneer je er niet te veel van inneemt!

misschien heb je hier iets aan: http://www.beautygloss.nl/2007/10/01/appel-cider-azijn/

en als je er mee stopt kom je zeker weer aan?

Ik ga ook maar eens appelazijn in huis halen x)

Het werkt ontslakkend, dan ga je er dus van aan de schijt.

Das niet helemaal waar, ik ben iig nog niet aan de schijt… Maar, indd als je stopt kom je zeker gelijk weer aan…?

Meid, dat moet je niet gebruiken die pilletjes…het kan je schildklier echt verpesten als je ze langdurig gebruikt en ook voor je lever is het niet goed… :frowning_face: Ik ken echt meiden die hun schildklier ermee verpest hebben…

appelazijn is inderdaad wel populair als ‘afvalmiddel’ maar
ten eerste werkt dit bij ieder mens verschillend.
en ten tweede is het slecht voor je. appelazijn
zou het hongergevoel doen wegnemen.
in het begin van mijn eetstoornisperiode heb ik ook
allerlei dingen geslikt die zouden moeten helpen
tegen de honger. maar dit zit tussen je oren…
en bij mij heeft het in elk geval niets uitgemaakt
denk ik.

Ja, ik heb ook gehoord dat het heel slecht voor je schildklier is…
En met je schildklier wil je echt geen problemen hebben, geloof me.
Maar idd, heel veel mensen zeggen dat je er sneller mee afvalt.

Nou ja mijn schildklier is niet zo’n probleem, ik heb al sinds mijn geboorte een afwijking aan mijn schildklier waardoor hij niet werkt. Daar heb ik medicijnen voor, maar volgens de dokter maakt die appelazijn daar dan niet voor uit.

Maar, het helpt dus echt je “vet” weg te halen

ff een upje :blush:

Ik heb eens op google zitten zoeken en er zijn verschillende mensen 2-5 kilo mee kunnen afvallen, maar dat is ook omdat ze gezonder aten. Het versnelt je metabolisme (heb ik toch ergens gelezen) en dat is net wat nodig is om deftig te kunnen afvallen, anders blijft alles langer in je lichaam als je een traag metabolisme hebt.

Ik wil het nu eigenlijk ook eens gaan proberen, maar dan wel de tabletten van kruidvat omdat de vloeiende appelazijn niet lekker is :stuck_out_tongue:

@Pennzakske Niet doen. Dingen die met je metabolisme kloten verpesten je schildklier. Daarmee kan je 'em echt stuk maken, oftewel, dat je snel gaat aankomen. Niet doen dus! Versnel je metabolisme gewoon op een natuurlijke manier…door te ontbijten, om de 2 uur wat (kleins) te eten.
Echt mee oppassen :frowning_face:

ik gebruik het nu 3 weken of zo, maar ik ben niet afgevallen :frowning_face:
kan misschien ook komen doordat een paar vreetbuien heb gehad.