Appartement

Ik weet dat de gemiddelde leeftijd hier wat lager ligt dan dat je meestal uit huis gaat, maar ik wil toch even kijken of iemand het hier weet…
Ik wil al heel lang op mijzelf wonen, ik ben ook op kamers gegaan begin dit schooljaar toen ik begon aan een nieuwe opleiding na mijn havo. Maar met de opleiding ben ik gestopt en ik ben weer thuis gaan wonen want op kamers wonen vind ik echt niks.

Nu ga ik volgend jaar in Tilburg journalistiek doen, als ik word ingeloot, en dat is bijna 2 uur reizen vanaf mijn huis. Ik wil dus eigenlijk heel graag daar in de buurt wonen, en dan wel in een appartement. Maar ja, dat is superduur.
Wat wel zou kunnen is een appartement met twee slaapkamers huren samen met een ander meisje, maar al mijn vriendinnen zijn vorig jaar al aan een opleiding begonnen en hebben dus al een kamer ofzo.

Er blijft dus weinig over voor mij. Maar nu vroeg ik me af of iemand hier miss weet wat ik zou kunnen doen?

Want anders ga ik bijna ene contactadvertentie plaatsen op internet haha, voor een leuk huisgenootje

Aha. Misschien kan je klasgenootjes vragen die ook in Tilburg gaan studeren? Of andere mensen van school?

Ja, dat is dus het probleem
ik heb geen klasgenoten, ik vertelde al dat ik was aan een neiuwe opleiding en daar mee ben gestopt, mijn oude klasgenoten van de havo hebben allemaal al iets en me klasgenoten van dit jaar spreek ik niet meer ( de meeste) en hebben dus al een kamer enzo…

iemand anders nog een idee?

Dan zou je een contact advertentie moeten plaatsen denk ik!
Of je kijkt naar een appartement iets buiten de stad.
Daar is het altijd wel iets goedkoper!
Mischien als je echt iet leuks hebt dat je ouders wat mee willen betalen!?

Succses in ieder geval!!

Zoals je zelf al zei: een advertentie plaatsen :stuck_out_tongue:
Kijk eens een beetje rond op sites zoals deze:
http://www.opkamers.nl/huurders-zoeken.html
http://www.kamertje.nl/

Ja die sites hebben vaak alleen maar kamers of vage studio’s

MAAR, ik ga samenwonen met mijn vriend, we hebben het er gister overgehad
en ikben zo blij:D

hey gefeliciteerd, wat leuk voor je :slightly_smiling_face:

[i]Als je een appartement gaat huren, kom je in aanmerking voor huursubsidie. Dus daar kan je ook eens naar kijken, want dat scheelt best wel wat op je maandelijkse huur :wink:

[/i]