Apparte bloeding...!?

Hallo allemaal!

Ik heb sinds gister/vandaag iets geks ontdekt, en ik weet niet echt wat ik er mee aanmoet…

Ik heb afgelopen weekend sex gehad met mijn vriend ( niet voor de eerste keer…)
en ik ben ook aan de prikpil dus ik ben al nooit meer ongesteld.
En het deed ook helemaal geen pijn niks nergens last van! en het is ook nog nooit eerder gebeurd maar opeens bloed ik dus…
en het is ook helemaal GEEN menstruatie bloed, dat is heel anders om het zo even te zeggen…
Ik heb nu zegmaar uhm ja hoe kan je dat het best uitleggen…
Zegmaar als je opgewonden bent , dat je vochtig bent dus he… en dan heb ik dus nu bloed bij :S dus beetje dat slijmachtige( wat een heerlijk verhaal hehe. :grimacing: )
Maar dat heb ik dus nog nooit eerder gehad, en het gekke is het is ook aan een kant van mn vagina zegmaar( van binne ) … ik was benieuwd waar het nou vandaan kwam opeens! en toen merkte ik dus toen ik het opzocht, dat de ene kant van mn vinger onder bloed zat… en de andere kant helemaal droog was en geen bloed had… en het doet ook helemaal geen pijn ik voel helemaal niks! en daarom vind ik het ook zo raar… eerst dacht ik van nou zou mischien iets gescheurd zijn ofzo weet ik wat en dat dat zo wel weer stopt… maar het stopt dus niet… ><

enne… ja en nu zegmaar, hehe.

Wie kan mij helpen ? ik weet echt niet wa ik moet doen nu…

Xx’;

Ik zou maar ff naar de huisarts gaan. Die kan je het beste helpen.

Dokter? ik heb geen idee…

ik kan je niet helpen, maar wat ik zou doen is toch even naar de dokter. Is miss niet zo fijn, maar om hier nou mee rond te blijven lopen…

Humpf, apart. zoals iedereen hierzegt, ga naar de dokter!

Dokter… I have no idea. :cold_sweat:

ik denk een klein scheurtje ja, maar dat geneest vanzelf weer. kijk het even aan, en wie weet is het straks-vanavond-morgen gestopt en ben je er vanaf;)

Als het morgen nog niet over is, zou ik maar even langs de huisarts gaan.

heb k ook al 2,5 week ook al ben k aan de pil :S ga maar eens een andere halen. microgynon is kut.

Volgens mij is het ook gewoon een scheurtje

Ik zou maar even naar de dokter gaan, want het is niet echt normaal. Waarschijnlijk idd gewoon een scheurtje, maar toch, voor de zekerheid.

Zou het wel snel weer stoppen, maar dat doet het bij haar dus niet. Grote scheur dan, maar indien het een grote scheur zou zijn dan zou ze het wel een beetje moeten voelen.

ik denk dat je vagina tijdens het vrijen toch een beetje beschadigd is aan de binnekant (om het maar zo eens even te zeggen). geef het eventjes de tijd om het te laten genezen. een wondje op je arm is toch ook niet binnen 1 dag helmaal over? en wacht even 1 a 2 weken met weer te vrijen om het goed te laten genezen, je wilt zeker toch niet dat je het “korstje” eraf neukt zodat 't weer opnieuw begint xD
maar als je heel erg bloed (soort van ongesteldheid erge bloeding) zal ik toch maar even langs de huisarts gaan. en probeer je niet te schamen want hij is niets voor niets huisarts en je bent vast niet de eerste waarbij hij zo iets hoort/onderzoekt :stuck_out_tongue:

als je pyn heb, by seks, kan je doorboord zyn. serieus, een meisje uit myn klas heeft dat, en ze mag 3 maanden geen seks meer en nog meer. dus ik zou even naar de dokter gaan.

Doorboort? Het is een penis, van vlees, geen klopboor.

Ik merk de dag erna ook weleens dat ik bloed, terwijl ik er niks van gevoelt heb.
Kan gebeuren, heelt vanzelf weer :3

Heeft hy je ook gevingerd?
Zou best kunnen dat hy scherpe nagels had en je nu een wondje hebt.

Nieuwste voorlichtingscampagne: Niet neuken, straks raak je doorboord :headbang2