App!

Ik vind dat er een app moet komen waarmee je makkelijker op het forum (en de site zelf) kan! Want als ik nu op mijn mobiel op gs ga is het echt allemaal inzoomen en nja gewoon niet handig.
Wie vindt dit ook!?

Gaat niet gebeuren, hoe graag we het ook willen.

We could at least try :frowning_face:

Eens!!!

Petitie?

Waarom niet? Er was toch ooit een app?

Als we lang genoeg zeuren moeten ze wel. Anders is het ook niet erg klantvriendelijk :hammer:

Ik geloof dat er in een vorig soortgelijk topic is gezegd dat het te veel tijd en geld kost!
Er is idd wel een app, maar daar kan je alleen de artikelen op lezen en niet inloggen of iets ):… Dat was ook onderdeel van yourscene geloof ik, dus daarom.

Jaaaa een app. Dat verdienen we wel, want de mobiele versie van de site werkt (bij mij) nooit. ECHT NOOIT.

Eens!

Even extreem offtopic, ik zit al sinds ik je hier voor het eerst gezien heb te proberen je sign te begrijpen, en ik schaam me dat ik het nog steeds niet snap…

Dan staan je neusgaten dus omhoog, en als het regent krijg je regen in je neus.

^het regen valt dan in je neusgaten denk ik? :stuck_out_tongue: omdat je neusgaten dan boven zitten ipv onder haha xd

Ooooh volgens mij snap ik het nu. :’)

app moet komen vind ik, veel makkelijker en dan kan ik de site veel vaker bekijken <3

Ben ik een spelbreker als de mobiele versie het bij mij prima doet? Een app zou alleen wel handiger zijn inderdaad

Neuh, moet wel leuk blijven.

Ik kom gewoon echt niet op het mobiele forum. Toen hij er net was wel, toen was ik zwaar in shock dat ik opeens een blauwe girlscene had. Maar nu kom ik er maar niet op.

Mee eens!

GS op de mobiel is nu echt niet fijn!

Ik krijg geen eens meer de mobiel versie te zien, ook al staat hij bij mij op dat hij altijd de mobiele versie van een site moet laden