App store doet het doet op nieuwe ipod?

Heej, ik heb op mijn nieuwe ipod een appstore account gemaakt, maar hij doet het steeds niet… en dat vind ik echt heel irritant, omdat ik graag wil weten hoe alles werkt, haha. Weet iemand hoe je zonder je rekening nummer je account werkend kunt hebben?
x

App store doet het doet op nieuwe ipod?

Aha.

HIJ DOET HET NIET!
(sorry verkeerd woord. :$)

upje

als het toch allemaal geld kost, moet je je rekeningnummer wel geven ja.

Moet je normaal zo geen itunes card kopen van 15 euro ofz? Dan kan je die code invoeren en is je acount normaal geactiveerd ( zo was het toch bij mij!)

Oke.dan vind ik het wel duur hoor.x

ja kweet het maar je moet het wel doen anders kan je niks downloaden…

Je moet een account aanmaken met creditcard gegevens maar als je in de appstore alleen maar gratis dingen koopt ( gratis dingen kopen :face_with_raised_eyebrow: )
Dan hoef je ook niks te betalen, je moet wel uitkijken dat je niks perongeluk aanklikt

1.Ga in iTunes naar de iTunes store
2.Klik in het eerste linkerblok op App Store
3.Kies een van de gratis apps
4.Klik op “Get App”
5.Je krijgt nu een venster waarmee je kunt inloggen of een nieuw account kunt aanmaken. Klik op “Create New Account”
6.Vul je gegevens. Het is belangrijk dat je een geldig e-mail adres gebruikt (iig, waarmee je de activatie e-mail mee kunt lezen)
7.In het volgende venster kun je je betaalmethode aangegeven. Naast de keuze voor diverse credit cards en Click&Buy staat er nu ook een optie “None” tussen. Kies deze.
8.Als je nu op Continue klikt wordt er een e-mail verstuurd met een activatie link.
9.Als je je account hebt geactiveerd kun je gebruik maken van alle gratis iTunes onderdelen, zoals de Genius functie, downloaden van albumhoezen, gratis singles, TV afleveringen enz.

Je hoeft niet perse een account aan te maken voor de Nederlandse iTunes Store, dit kan ook eventueel voor de Amerikaanse iTunes store.

HIER STAAT HOE GRATIS EEN ACCOUNT KAN AANMAKEN IK HEB HET OOK GEDAAN!!