app probleem

Nou ik heb een heel erg lief vriendjee :flushed: allee nhij reageert bijna niet op app, hij is online en dan zegt hij niets en paar minuten later is hij offline. of dan stuur ik iets en dan reageert hij er niet op en zie ik later zijn tijd dat hij wel online is geweest, ik zeg dan wel eens : lekker negeren !
Maar ik praat helemaal niet veel ofso! maarjaa iemandd die iets weet wat ik moet vdoen ?

Misschien heeft hij op dat moment geen tijd om te reageren en kijkt wel even snel. Of reageert hij na een tijdje ook niet?

Of je vraagt hem in het echt waarom hij dan vaak niet antwoord?

nee na een tijdje ook niet!

heb ik wel eens gedaan maar dan komt hij met zo’n antwoord als : ja , dan ben ik maar met een persoon aan het appen alleen je reageert toch gewoon even op iedereen ?

Wel vreemd, maar volgens mij zijn wel meer jongens zo. Heel vaag zijn op whatsapp maar in het echt juist heel normaal. Misschien kan je even in dit topic kijken, er staat daar misschien ook wel een nuttig advies voor je?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-jongens-whatsapp-topic-289997.0.html

je bent geweldig dankjewellll !1<3

Haha geen dank :wink:

Ga gewoon uit van jullie relatie in het echt, als dat goed zit, wat is het dan voor probleem. Nooit van whatsapp gedrag uitgaan met jongens…

Misschien heeft hij geen zin? Heeft hij een ander belangrijk gesprek? Kijkt hij soms alleen even, maar is hij te druk om te reageren, geen tijd?
Zoals werd gezegd, ga uit van je relatie in het echt :slightly_smiling_face:
En vooral niet gaan zeuren waarom hij niet reageert en hem beschuldigen van negeren. Come on girl, laat hem soms gewoon even.

Om eerlijk te zijn doe ik dat ook. Soms heb je wel 8 gesprekken tegelijk en dan reageer ik ff niet. Vervolgens vergeet ik dan ook weer om te reageren als ik wel tijd heb:p

Dus probeer er niet te veel van te denken :slightly_smiling_face:

doet mijne ook altijd heel erg stom, gewoon 10 x harder terug negeren, opgeven moment praat hij wel

Meer jongens zijn zo. Af en toe stuur ik ‘ignore’ naar mn vriend maar dat vind ie helemaal niet leuk omdat ie zegt dat ie me nooit bewust negeert haha.

praat met hem. In het echte leven

Misschien moet je gwn ff niet praten en hem het gesprek laten beginnen :slightly_smiling_face:

Oh whatsapp is zo naar wat dat betreft haha. Misschien is het wat om je ‘laatst gezien’ te veranderen in dat niemand hem kan zien? Jij kan het dan ook van niemand zien. Dat scheelt weer wat zorgen :wink:.