App om af te vallen

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeropdracht voor de opleiding Communicatie aan de HAN Business School. Ik doe mijn afstudeeropdracht in opdracht van een nieuw bedrijf; Digest Inn. Zij maken een mobiele game voor mensen met overgewicht die met behulp van een diëtist duurzaam af willen vallen.

Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar 15 deelnemers. Invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten.

Dit is de link naar de vragenlijst:

Bedankt alvast!

leuk dat je zo’n vragenlijst hebt voor je studie, maar als ik hem wil in vullen gaat hij van vraag 2 naar vraag 11 dus dat klopt niet echt volgends mij want daarna zegtie dat je klaar bent met de vragen lijst invullen.

^

Dat krijg je idd als je ‘nee’ invult bij vraag 2, dan hoef je de rest van de vragen vm niet te maken, want als je ‘ja’ invult ga je wel gewoon door naar vraag 2 (:

Ik heb 'm ingevuld trouwens!

Ingevuld, alleen weet niet of je er iets aan hebt.

Eerst will ik iedereen bedanken voor het invullen! :sob::muscle:

Ja, het klopt als je een “nee” invult, dan springt het naar het einde. Voor deze onderzoek, ben ik op zoek naar mensen die in behandeling zitten of interesse hebben om naar een dietist te gaan. Daarom, als je een “nee” invult, dan ben je eigenlijk klaar ermee.