Apothekersassistente opleiding compleet boekenpakket te koop

Ik heb een compleet boekenpakket te koop van de MBO-opleiding Apothekersassistent

Het zijn in totaal negen boeken.

Anatomie & fysiologie / druk 2 | J. Baar, C.A. Bastiaanssen & A.A.F. Jochems. Nieuwprijs:47,95
Standaarden voor Zelfzorg. 4e druk. KNMP
Afleveren van medische hulpmiddelen. 3e druk. J.C.M. van Esch, J.M. Claessens & R.G.H. Scheurink. Nieuwprijs: 22,40
Afleveren van geneesmiddelen op recept / Apothekersassistenten. Tweede druk. J.M. Claessens & J.C.M. van Esch. Nieuwprijs:26,95
Inleiding in de farmacotherapie / druk 1 | H. Elling, J.J.M. van Hagen & Han van Hagen. Nieuwprijs: 46,95
Praktijkorganisatie voor apothekersassistenten / druk 1 | Carolijn R.C. Huizinga-Arp. Nieuwprijs: 31,95
Farmacotherapie in de apotheek / druk 1 | J.J.M. van Hagen & H. Elling. Nieuwprijs: 65,95
Voorraadbeheer en logistiek + CD-ROM / druk 1 | H. Elling & Heijden, A.J.M. van der. Nieuwprijs: 30,95
Bereiden in de apotheek + CD-ROM / druk 2 | D. Brouwer-van Hulst & J.A.L. van Lakwijk-Nahon. Nieuwprijs:48,95

Omdat het zo veel (zware) boeken zijn, doe ik ze liever niet op de post. Je kan het complete pakket in Zoetermeer (of omgeving) komen ophalen voor 150 euro. Het is natuurlijk ook mogelijk om slechts één of enkele boeken te kopen.

Bieden mag ook! :slightly_smiling_face:

Niet nodig, succes met je verkoop!

Dankjewel!

Ik wil graag wat plek maken in mijn kast, dus wie wil ze van mij afkopen :stuck_out_tongue:

Misschien ook een idee om ze hier neer te zetten?
http://www.tweedehandsstudieboeken.nl/
Of Bol.com?

Op Bol.com heb ik eerder al een paar boeken gezet, maar die vind ik niet zo fijn. De website neemt zelf namelijk ook een bepaald percentage winst en ik moet dan ook elk boek apart verkopen… Maar die andere website kende ik nog niet, die ga ik dan nog even bekijken!

UP :slightly_smiling_face:

Heey, wat zijn de ISBN nummers van de boeken en hoeveel vraag je per boek? Gr.