Apotheek

Sinds een tijdje slik ik de pil iedere keer door, omdat ik echt doodziek ben als ik ongesteld ben.
In de apotheek sta je dus in de computer en kunnen ze zien wanneer je voor het laatst de pil heb gehaald. Als je de pil iedere keer doorslikt moet je dus weer eerder naar de apotheek om de pil te halen. Kunnen ze dan moeilijk gaan doen bij de apotheek?

Geen idee, denk dat je daar pas achter komt als je er naartoe gaat. En dan kun je het daar uitleggen lijkt me, want je komt dan dus ongeveer 6 weken vroeger elke keer. Denk dat ze het wel begrijpen.

.

Nee, is niet schadelijk voor je lichaam. En ik krijg dan altijd supererge buikpijn, rugpijn, hoofdpijn etc. Ik moet dan echt zo ongeveer in bed blijven liggen, daarom slik ik ook door.

Ik slik m ook vaak door. Ze hebben er nog nooit wat van gezegd en ik gebruik m nu 2,5 jaar ofzo… Maar je kunt dat toch gewoon zeggen als ze ernaar vragen

nou dat is een oplossing die een dokter zou voorschrijven lijkt mij.

Okeeee. Ja ik dacht: misschien gaan ze daar moeilijk over doen, omdat dat eigenlijk niet de bedoeling is van de pil.
Bedankt!

Je kunt gewoon heengaan. Soms dan haal ik het ook wel wat eerder op, gewoon omdat dan beter uitkomt. En een keer op schoolreis was ik de pil vergeten mee te nemen, en toen ben ik gewoon naar een apotheek in de buurt gegaan en gevraagt voor een extra doosje, die kreeg ik ook zo mee.

Doen ze echt niet moeilijk over :wink:

Ik denk dat ze niet moeilijk doen
Ze helpen je echt wel = )

& als ze moeilijk gaan doen, kan je het gewoon uitleggen toch?
Ik bedoel, als jij er niet goed van wordt, dan lijkt dat me een geldige reden…

Doen ze niet moeilijk over hoor :slightly_smiling_face: Ze weten daar wel dat er veel meiden zijn die 'm doorslikken.

Nee hoor, ik slik de pil ook standaard vaak door en ik heb er geen problemen mee. Het word ook niet als schadelijk beschouwt, al adviseren ze wel zo nu en dan ongesteld te worden.