Apartere/unieke items

Hey allemaal!

Net als jullie waarschijnlijk ben ik vaak te vinden op webshops zoals die van de h&m, de forever21 of de bershka. Nu vroeg ik me echter af waar jullie je “apartere” items vandaan halen, zoals dat mooie handgemaakte Nepalese tasje, een hoofdsieraad of supermooie jurk van een bijzondere stof.

Deel hier je vondsten! (zowel (web)winkels, en de items zelf natuurlijk!)

Een paar voorbeeldjes:

Dat wat jij omschrijft is totaal niet mijn smaak, maar zelf struin ik vaak tweedehands markten af. Je zou eens moeten kijken bij de IJ-hallen in Amsterdam, daar is eens per maand een grote markt en daar kun je fantastische dingen kopen. https://www.facebook.com/ijhallen?fref=ts

Ook heb je vaak vintage kilo sales, daar betaal je 15 euro voor een kilo kleding. Zitten echt pareltjes tussen! http://www.thevintagerebel.com/

Of kijk straks tussen mei-september eens bij rommelmarkten in jouw omgeving. Je kunt fantastische dingen halen voor niets! En ga eens naar een Sample Sale, ook daar kun je hele toffe dingen halen. Kijk ook eens bij facebook-groepen in jouw stad of bij ‘EGF Sale’ daar komen ook leuke dingen voorbij.

Verder: United Wardrobe en Marktplaats en Ebay.

En voor webshops ga ik graag naar ASOS, &Otherstories, Weekday, Cos, Monki, Topshop, Etsy

Dus eigenlijk is de vraag waar je bohemian achtige dingen vandaan kan halen? Etsy, ebay, wereldwinkels, alternatieve winkeltjes, markt…

oh nee niet per se bohemian, dat is inderdaad meer mijn eigen stijl maar bijvoorbeeld jaren 50 kleding en dergelijke vind ik ook wel onder de noemer apart vallen :slightly_smiling_face:

@Scarlet : Dankje! Die vintage sale per kilo lijkt me inderdaad wel wat, nu maar hopen dat hij een keertje een beetje dichtbij komt :slightly_smiling_face:

Ik vind dat ze bij River Island altijd hele aparte items hebben. Soms afschuwelijk, soms geweldig. :’) Ik heb een paar kledingstukken en een tas van River Island en ik ben er dol op.

Geldt ook voor Didi, of niet? Kleding is daar vaak versierd met franjes en alles, best wel leuke patroontjes. Ik vind de kleding zelf ook wle leuk :wink:

Vintage winkels gewoon denk ik?

Nouja vooral eBay:’) heb zelf ook een aparte smaak (lolita) maar op eBay kom je een heel eind!

persoonlijk vind ik dat de asos veel aparte en leuke merken verkoopt!
daar hebben ze ook veel hoofdsieraden enzo