Aparte gevoelens ..

Ik heb een paar maanden geleden contact gekregen met een jongen die iets van 3 uur reizen met de trein bij me vandaan woont.
Al vanaf onze eerste gesprekken voel ik gewoon iets en dat komt hele tijd weer terug.
Als we bijvoorbeeld een paar weken elkaar niet meer gesproken hebben komt het na de eerste paar woorden alweer terug…
Het is niet echt dat ik heel erg verliefd ofzo op hem ben maar het is een soort van ander gevoel en ik weet niet wat het is en wat ik ermee moet doen?
Heeft iemand tips of dingen die ik kan doen?

Is het over met de player?

Ik heb het hier niet over een player wijfie, dat van die player sorry voor dat maar ik meende het wel en ik meen dit ook en dit waar ik het over heb speelde daarvoor allang …

^Wijfie is best wel een vreselijk idioot woord :’)

OT: Wat je moet doen?
Je kunt afspreken als je met hem wilt afspreken, je kunt verder blijven praten op w’app of je kunt het contact verbreken. Zo.

Dacht ik ook net :’). En de rest klopt ook.

Vragen of hij seks met je wil , je laat je toch graag gebruiken.

en ik sluit me aan met hierboven.

Hoo wacht even, heb ik een topic gemist?

Ja ze is graag een bitch, onaardig, heeft seks met een jongen die seks heeft met nog 5 andere meisjes, vind ze niet erg, ohja hij heeft haar ok ontmaagd , en ze wou doorgaan want ze vond het lekker, maar wist niet of dit raar was.

Genoeg info?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/player…-308417.msg275978303.html#msg275978303

Beetje flauw

O wauw ik geef jullie groot gelijk

Oh wauw, ben jij dat :’)

Mmm…ik denk niet dat je een troll bent, maar ik hoop het wel voor je.

Nou wijffie,

Ik zou gewoon lekker uitloggen hier, want niemand neemt je meer serieus denk ik.

Leuk

Okayy serieus hebben jullie een leven of hoe zit dat. Jullie zijn zo facking nolivers. Echt je vader neuken heeft nog meer zin dan dit . Succes ermee huppelkutjes.

Zegt degene die met een jongen naar bed gaat die tegelijk met 5 andere sletten het bed deelt :’)

Jaa volgens mij heb ik dat gezegt dankjewel voor de herinnering , het herinnert me er ook aan dat ik maar snel met ehm af moet spreken om lekker te neuken.
Is dat wat je facking wil horen ?