Aparte broek met knopen + jasje.

weg x

Sorry maar vind ze echt niet mooi dus ik zou ze gewoon niet combineren, een up voor jou dan maar.

Sorry ik vind ze allebei lelijk. En je moet het al helemaal niet bij elkaar combineren. Ik zou alleen het jasje aan doen in het Zwart dus niet die print.

Ik was ook niet van plan om ze samen te combineren, en wat ik ook zei was dat ik waarschijnlijk niet vaak het print zal dragen.

Niet gelezen ik begon eigenlijk al te typen na ik de foto’s zag

mmm, ik zouecht niet weten hoe je die broek moet combineren. Als ik hem had zou ik hem afknippen en er een mooie short van maken.

het jasje past wel bij een mooie skinny, en een vintage tshirt toch? Als je hem dan mooi open laat, en leuke laarsjes eronder.

de broek is niet meteen mijn stijl maar ik zie ergens wel waarom je hem mooi vind, je kan misschien er hakken onder aandoen en een strakker truitje. zoiezo niets te los want de broek is al vrij los en dan komt het geheel zo tent-achtig over
en het vestje gaat bij best wel veel denk ik. en moest je ooit de panterkant nemen ga dan voor basic voor de rest van je outfit, want anders word het iets te druk denk ik.