Apart gevoel tijdens sex.

Tijdens de sex met mijn vriend, heb ik eigenlijk altijd hetzelfde gevoel.
Zodra hij ondertussen m’n clitoris gaat stimuleren met z’n vinger, ontstaat er een heel raar en drukkend gevoel.
Het is een soort gevoel, alsof het lijkt dat als hij nog even doorgaat, ik alles eronder plas.
Hebben hier meer meisjes last van?
Ik vind het namelijk heel erg jammer, omdat ik hem er nu altijd mee laat stoppen,
terwijl ik het op z’n tijd best wel fijn vind.
Ik wil alleen niet dat er iets gebeurd, waarvoor ik me heel erg ga schamen, want ik ben van mezelf behoorlijk onzeker.
Ook is een gevolg dat ik nooit een keer echt klaarkom, omdat ik gewoon niet tot dat punt door wil of kan gaan.
Iemand misschien tips, want ik wil er eigenlijk wel vanaf.

Ik begrijp je probleem, het komt vaker voor heb ik wel eens gehoord. Maar je hoeft absoluut niet te stoppen, want het lijkt alsof je moet plassen, het is niet zo:)

Dit is juist bij mij het teken dat ik op het punt van klaarkomen sta. Iets waar je je even doorheen moet halen dus :slightly_smiling_face:.

Volgensmij ook ja

ja je kan dan een vaginaal orgasme krijgen
(kunnen maar heel weinig mensen)
dus wees niet bang, je gaat echt niet plassen!

Is dat niet wat er gebeurt voordat vrouwen squirten? Dus dat er vocht vrijkomt terwijl ze klaarkomen? Dat heb ik namelijk wel eens gehoord, maar durf het er niet op aan te laten komen…

Bij de topic titel kreeg ik gelijk het liedje in mijn hoofd ‘Ik heb een heel apart gevoel van binnen.’ Oke heel flauw.

Als je dat gevoel krijgt, dan kan het zijn dat hij te hard drukt of dat je op weg bent naar een orgasme. Probeer dan om hem een andere beweging te laten maken en kijken of het is dat hij te hard drukt of als hij doorgaat of het gevoel blijft. Als je voor de seks niet hoeft te plassen, zal dit ook niet zijn als je dat gevoel hebt.

Je hoeft dan niet echt te plassen, je kan wel vragen of hij iets rustiger aan wil doen, maar als het goed is ben je opweg naar je hoogtepunt als je het gevoel krijgt dat je heel nodig moet plassen.