Apart gevoel bij relatie

Ik heb sinds een week een vriend en hij woont een stukje verder. Met de trein is het ongeveer 20 minuten, maar dat is het probleem niet.
Mijn gevoel voor hem is eigenlijk helemaal niet zo sterk. En hij is wel verliefd op mij. Ik heb er daarom ook een beetje een apart gevoel bij en ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik kan lachen met die jongen en vind het heel leuk met hem samen, maar ik ken hem hiervoor ook nog maar een week!
Kan mijn gevoel nog sterker worden voor hem als ik hem vaker zie? Trouwens, ik wil het niet uitmaken want hij is echt heel lief voor me en ik vind hem wel leuk!
Weet iemand wat ik hiermee moet?

Als je em nog niet zo heel lang kent is het misschien goed als je elkaar nog wat vaker ziet, ga samen leuke dingen doen, dagjes weg etc. Dan merk je vanzelf wel of je verliefd op em word of niet… Als je hem wel leuk vind en het is gewoon een lieve jongen, dan moet het wel goedkomen toch. :slightly_smiling_face: Maar tijd is de enige manier op daar achter te komen, dus ik zou gewoon even afwachten hoe het loopt!

Ik zou het even afwachten of het gevoel nog sterker wordt. Ik heb dit zelf ook gehad bij mijn vriend, in het begin toen we nog aan het daten waren was het ook nog niet zo sterk maar naarmate we langer bij elkaar waren zeg maar werd het sterker… Ik heb toen ook getwijfelt maar ik ben blij dat ik heb doorgezet!

^^
dus dat

Oke, dankje! :slightly_smiling_face:
Dan ga ik het even afwachten en veel leuke dingen doen! (:

ik denk dat het wel goed komt als jullie elkaar vaker zien. zo leer je hem ook beter kennen.

met mijn vriend was het ook zo, dat ik hem maar net kende, toen we iets kregen. in het begin was ik gewoon blij van . yes ik heb eindelijk mn eerste vriend. maar volgens mij was k niet echt overdreven verliefd. maar toen we elkaar ineens elke dag zagen, werd mn gevoel wel steeds sterker. en naar meer als een jaar ben ik nog steeds samen met m. ben gewoon echt van m gaan houden :grinning:. dus je kan het beste maar afwwachten. vaak samen dingen doen, en dan kom je er van zelf achter of je wel of niet wat voor hem voelt.

Ja, bedankt (:
maar dat vreemde gevoel wat ik erbij heb, hadden jullie dat ook toen in het begin?
Misschien is het wel omdat ik hem nog maar net ken ofzo.

Ga idd leuke dingen doen en veel praten!
Dat is de enige manier om elkaar beter te leren kennen, hij heeft iig goede wil, dus als jij ook wat meer gevoelens voor hem krijgt kan het hartstikke leuk worden. Maar ga niks forceren. Succes :slightly_smiling_face:

gewoon afspreken, en als je dan nog dat gevoel hebt er een punt achter zetten. :slightly_smiling_face:

Je moet relatie niet nemen OM het hebben van een relatie of omdat je een hem een kans wilt geven omdat hij jou toevallig leuk vind.

Ik heb dat eens gedaan helaas.

Je zou vaker kunnen afspreken, maar als je gevoel niet sterker word na een bepaalde tijd zou ik er wel een punt achter zetten.

Leuke dingen samen doen
wie weet wordt je uiteindelijk mischien togh stappelgek op hem
ik zou gewoon afwachten.
:slightly_smiling_face:

Ik was ook niet meteen verliefd, vond hem gewoon een hele toffe kerel en aantrekkelijk, in het begin van onze relatie. Die verliefdheid kwam na een paar weken. (:

Had ik ook. Tja, wat iedereen al zegt:

Je moet gewoon nog doorgaan, en als t gevoel niet weggaat, het echt niet werkt, tja dan werkt t niet.

Dat was bij mij het geval. Ik heb het uitgemaakt. Achteraf superblij, hij wqas namelijk ****gestoord.

Weetje iedereen heeft dit in het begin
Je vindt elkaar gewoon leuk, maar verliefd nog niet helemaal
Dat moet groeien, en met de tijd, komt alles goed

ja had ik ook
alleen heb ik het toen bijna echt uitgemaakt,
maar dat kwam ook omdat het zelf heel slecht met me ging.

maar ik heb doorgezet en ik ben echt verliefd ^^’

Niet uitmaken, gewoon samen leuke dingetjes doen :slightly_smiling_face:
Kleine ideetjes om te plannen, grote gebeurtenissen, leuke herinneringen, meer liefde ; )

gewoon even afwachten en wat meer tijd met elkaar doorbrengen!

Ja een week is niet lang maar ga leuke dingen doen met hem en mss komen de kriebels dan wel! Maar als je na een maand ofzo nog twijfelt, zou ik er wel een einde aan maken.

Hmm ookee fijn om te horen dat meer mensen dit hebben gehad! ja dat rare gevoel is al wat minder en deze week ga ik hem weer zien, maar ik heb geen idee wat we dan moeten gaan doen. Heeft iemand leuke ideeën? :slightly_smiling_face:

nu heb ik nog steeds niet echt het idee dat ik verliefd ben op die jongen en ik weet ook niet of ik een gevoel voor hem heb… Maar gisteren was ik ineens bang dat hij mijn type niet meer was en ik moest echt keihard huilen. Volgens mij is dat wel een teken dat hij zeker wel iets voor mij betekent toch… ?
ik wil het echt niet uitmaken, dat zegt mijn hart. maar ik weet gewoon niet wat ik moet nu… Hij zegt zelf dat hij een heel goed gevoel bij ons twee heeft en dat we later zeker wel samen oud kunnen worden enzo.
en ik weet echt niet goed wat ik moet denken of voelen of doen. ik ben altijd heel erg onzeker over een relatie als ik die heb. en ik wil niet dat het dit keer weer misgaat! en ik wil zeker geen spijt hebben van wat ik doe enzo.